Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorSalimi, Mitra
dc.contributor.authorUusitalo, Outi
dc.contributor.authorNiininen, Outi
dc.contributor.authorMunnukka, Juha
dc.contributor.editorUmashankar, Nita
dc.contributor.editorLisjak, Monika
dc.date.accessioned2024-02-29T05:38:31Z
dc.date.available2024-02-29T05:38:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationSalimi, M., Uusitalo, O., Niininen, O., & Munnukka, J. (2023). To Forgive or Not? : Consumers’ Response to Brand Transgression. In N. Umashankar, & M. Lisjak (Eds.), <i>AMA Winter Academic Conference 2023 : Reconnecting and Reconceiving the Marketplace</i> (pp. 579-583). American Marketing Association. AMA Educators Proceedings, 34. <a href="https://www.ama.org/wp-content/uploads/2023/04/2023-Winter-AMA-Proceedings-4.19-1.pdf" target="_blank">https://www.ama.org/wp-content/uploads/2023/04/2023-Winter-AMA-Proceedings-4.19-1.pdf</a>
dc.identifier.otherCONVID_197249541
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93741
dc.format.extent1455
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.publisherAmerican Marketing Association
dc.relation.ispartofAMA Winter Academic Conference 2023 : Reconnecting and Reconceiving the Marketplace
dc.relation.ispartofseriesAMA Educators Proceedings
dc.relation.urihttps://www.ama.org/wp-content/uploads/2023/04/2023-Winter-AMA-Proceedings-4.19-1.pdf
dc.rightsIn Copyright
dc.titleTo Forgive or Not? : Consumers’ Response to Brand Transgression
dc.typeconferenceObject
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202402292213
dc.contributor.laitosKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.laitosSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.oppiaineKestävä liiketoiminta ja talous (painoala)fi
dc.contributor.oppiaineResurssiviisausyhteisöfi
dc.contributor.oppiaineDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)fi
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationfi
dc.contributor.oppiaineMarkkinointifi
dc.contributor.oppiaineSustainable Businessfi
dc.contributor.oppiaineSustainable Business and Economy (focus area)en
dc.contributor.oppiaineSchool of Resource Wisdomen
dc.contributor.oppiaineDigital Business and Economy (focus area)en
dc.contributor.oppiaineDigital marketing and Communicationen
dc.contributor.oppiaineMarketingen
dc.contributor.oppiaineSustainable Businessen
dc.type.urihttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f
dc.relation.isbn978-1-7138-7190-3
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange579-583
dc.relation.issn1935-1712
dc.type.versionacceptedVersion
dc.rights.copyright© American Marketing Association 2023
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.relation.conferenceAMA winter educators' conference
dc.subject.ysoasiakassuhde
dc.subject.ysobrändit
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4458
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p23851
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.type.okmO1


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright