Opetusinterventio vaikuttaa vain vähän oppilaiden kriittisen ajattelun kehittymiseen
Lyyra, N. (2024). Opetusinterventio vaikuttaa vain vähän oppilaiden kriittisen ajattelun kehittymiseen. Liikunta ja tiede, 61(1), 45.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Liikuntatieteellinen seura 2024
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/207073253
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3001]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhteistoiminnalliseen oppimiseen perustuvan opetuskokeilun vaikutus oppilaiden ajattelun kehittymiseen, oppimiseen ja motivaatioon
Ilveskoski, Elina; Mikkonen, Elina (2013) -
Lihavuus yläkoulun terveystiedon oppikirjoissa
Maaranen, Heidi (2024)Lihavuus on Suomessa ja muualla maailmassa kasvava terveysilmiö. Lihavuuteen liittyvää tutkimusta on pitkään hallinnut lihavuuden biomedikaalinen näkökulma, mutta tutkimustieto lihavuuden yhteiskunnallisista ja kriittisistä ... -
Kohti valveutumista ja ajattelun rajoja kriittisen pedagogiikan keinoilla
Fornaciari, Aleksi; Nikkola, Tiina (Suomen sosiaalipedagoginen seura, 2018)Katsauksessa pohdimme kriittisen pedagogiikan mahdollisuuksia lisätä opettajaopiskelijoiden kykyä jäsentää yhteiskunnallisten ilmiöiden suhdetta kasvatukseen. Esimerkkinä käytämme Lapset elämänsä valtiaiksi -hanketta, ... -
Kriittisen ajattelun konstellaatio : kriittisyyden traditiot kasvatustieteissä
Kudjoi, Ekku (2019)Tämän tutkielma tarkastelee mitä kriittinen ajattelu tarkoittaa kasvatustieteiden kontekstissa, miten sitä perustellaan kasvatustavoitteena ja millaista subjektiviteettia kriittisellä ajattelulla tuotetaan. Tutkimus on ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.