dc.contributor.author | Alasuutari, Maarit | |
dc.contributor.author | Heiskanen, Noora | |
dc.contributor.author | Rantala, Anja | |
dc.contributor.author | Vehkakoski, Tanja | |
dc.date.accessioned | 2024-01-19T10:44:28Z | |
dc.date.available | 2024-01-19T10:44:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Alasuutari, M., Heiskanen, N., Rantala, A., & Vehkakoski, T. (2023). Oppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena. <i>e-Erika</i>, <i>2023</i>(2), 38-44. <a href="https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097" target="_blank">https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_197440959 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92932 | |
dc.description.abstract | Pohdintoja asiakirjoista ja opettajan työstä tuoreen kirjamme ”Hyvä pedagoginen kirjaaminen. Oppimista tukeva dokumentointi käytännössä” äärellä. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Helsingin yliopisto, Koulutuksen arviointikeskus HEA | |
dc.relation.ispartofseries | e-Erika | |
dc.relation.uri | https://journals.helsinki.fi/e-erika/article/view/2097 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Oppimista tukeva dokumentointi on sekä hyvää pedagogista kirjaamista että asiakirjojen aktiivista hyödyntämistä oppijan tukena | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202401191427 | |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö | fi |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Lapset, perheet ja sosiaalinen kestävyys | fi |
dc.contributor.oppiaine | Varhaiskasvatus | fi |
dc.contributor.oppiaine | School of Wellbeing | en |
dc.contributor.oppiaine | Special Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Social Sustainability for Children and Families | en |
dc.contributor.oppiaine | Early Childhood Education | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_2cd9 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 38-44 | |
dc.relation.issn | 2243-0075 | |
dc.relation.numberinseries | 2 | |
dc.relation.volume | 2023 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEA, 2022 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | HOJKS | |
dc.subject.yso | opetustyö | |
dc.subject.yso | dokumentointi | |
dc.subject.yso | kirjaaminen | |
dc.subject.yso | osaamisen kehittäminen | |
dc.subject.yso | hyvät käytännöt | |
dc.subject.yso | pedagoginen suunnittelu | |
dc.subject.yso | asiakirjat | |
dc.subject.yso | opetussuunnitelmat | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p22091 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p28618 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p16361 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3802 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p38391 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p18007 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p23087 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2325 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.type.okm | D1 | |