Show simple item record

dc.contributor.advisorPaasovaara-Pösö, Salla
dc.contributor.authorArvola, Sanna
dc.date.accessioned2023-11-22T06:48:39Z
dc.date.available2023-11-22T06:48:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91992
dc.description.abstractTutkimuksessa tarkastellaan sitä, voidaanko lyhyen liikunnallisen tauottamisella avulla tukea lapsen keskittymistä opetuksen ja ohjatun toiminnan aikana. Toiminnan tauottamisen toteuttamisessa on olennaista suunnitella toiminta väljästi, jolloin opetusta voidaan tauottaa ja selittää lapselle miten ja missä tauottaminen tapahtuu. Tutkimuksessa havaittiin opetuksen tauottamisen lyhyen liikunnallisen toiminnan avulla tukevan lapsen keskittymiskykyä ja vireystilaa.fi
dc.format.extent52
dc.language.isofi
dc.rightsIn Copyrighten
dc.subject.otherylivilkkaus
dc.titleEsiopetushenkilöstön kokemukset liikunnan merkityksestä ylivilkkaan ja/tai tarkkaavaisuus- ja keskittymispulmaisen lapsen keskittymiskykyyn.
dc.typebachelor thesis
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202311228007
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden ja psykologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Education and Psychologyen
dc.contributor.laitosKokkolan yliopistokeskus Chydeniusfi
dc.contributor.laitosKokkolan yliopistokeskus Chydeniusen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineKasvatustiedefi
dc.contributor.oppiaineEducationen
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.type.publicationbachelorThesis
dc.contributor.oppiainekoodi102
dc.subject.ysokeskittymiskyky
dc.subject.ysoliikunta
dc.subject.ysolapset (ikäryhmät)
dc.subject.ysoesiopetus
dc.subject.ysotarkkaavaisuus
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright