Hyvää, oppimista edistävää arviointia etsimässä
Pollari, P. (2023). Hyvää, oppimista edistävää arviointia etsimässä. In ”English has a pretty big role in my life” : näkökulmia englannin opetuksen ajankohtaisiin teemoihin perusopetuksessa (pp. 38-57). Kansallinen koulutuksen arviointikeskus. Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 1:2023. https://www.karvi.fi/sites/default/files/sites/default/files/documents/KARVI_Artikkelikokoelma_0123.pdf
Julkaistu sarjassa
Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskusTekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© 2023 Kansallinen koulutuksen arviointikeskus
Julkaisija
Kansallinen koulutuksen arviointikeskusEmojulkaisun ISBN
978-952-206-820-0Kuuluu julkaisuun
”English has a pretty big role in my life” : näkökulmia englannin opetuksen ajankohtaisiin teemoihin perusopetuksessaISSN Hae Julkaisufoorumista
2669-8064Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.karvi.fi/sites/default/files/sites/default/files/documents/KARVI_Artikkelikokoelma_0123.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/194416537
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Englannin opetuksen eriyttäminen : mahdollinen vai mahdoton tehtävä?
Roiha, Anssi (Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2023) -
”Mitä pitäisi kehittää ja miten?” : lukiolaisten kokemuksia arvioinnista ja sen menetelmistä englannin opinnoissa
Pollari, Pirjo (Helsingin yliopisto, 2020)Opiskelija-arvioinnilla on merkittävä asema kaikkialla koulumaailmassa, niin myös suomalaisessa lukiossa. Vaikutusvaltaisesta roolistaan huolimatta arviointia ja sen käytännön toteutusta lukiossa tai lukion kieltenopetuksessa ... -
Oppimista tukeva arviointi kieltenopetuksessa
Mäkipää, Toni; Hilden, Raili; Huhta, Ari (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2023)Monipuolisen arvioinnin merkitys korostuu opetussuunnitelman perusteissa (Opetushallitus 2014, 2019) sekä perusopetus- (1998/628) ja lukiolaissa (2018/714). Toisin sanoen arvioinnin ei tule koostua pelkästään kokeista ja ... -
Arviointia vai oppimista? : alakoulun englanninopettajien käsityksiä ja kokemuksia oppilaan itsearvioinnista
Ahtikari, Elina (2018)Ahtikari, Elina. 2018. Arvostelua vai oppimista? – Alakoulun englanninopettajien käsityksiä oppilaan itsearvioinnista. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. 129 sivua + 1 ... -
Elinikäistä oppimista tukevaa lukion opiskelija-arviointia kehittämässä
Norppa, Tommi (2019)Tämän tutkielman tavoitteena on rakentaa kokonaiskuvaa arvioinnista keskittyen elinikäistä oppimista tukevaan arviointiin, pyrkiä tunnistamaan opiskelija-arviointiin liittyviä ongelmia ja kehittää lukion arviointimalli.
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.