Englannin opetuksen eriyttäminen : mahdollinen vai mahdoton tehtävä?
Roiha, A. (2023). Englannin opetuksen eriyttäminen : mahdollinen vai mahdoton tehtävä?. In ”English has a pretty big role in my life” : näkökulmia englannin opetuksen ajankohtaisiin teemoihin perusopetuksessa (pp. 59-72). Kansallinen koulutuksen arviointikeskus. Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 1:2023. https://www.karvi.fi/sites/default/files/sites/default/files/documents/KARVI_Artikkelikokoelma_0123.pdf
Julkaistu sarjassa
Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskusTekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© 2023 Kansallinen koulutuksen arviointikeskus
Julkaisija
Kansallinen koulutuksen arviointikeskusEmojulkaisun ISBN
978-952-206-820-0Kuuluu julkaisuun
”English has a pretty big role in my life” : näkökulmia englannin opetuksen ajankohtaisiin teemoihin perusopetuksessaISSN Hae Julkaisufoorumista
2669-8064Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.karvi.fi/sites/default/files/sites/default/files/documents/KARVI_Artikkelikokoelma_0123.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/194417156
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Hyvää, oppimista edistävää arviointia etsimässä
Pollari, Pirjo (Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2023) -
”Mitä pitäisi kehittää ja miten?” : lukiolaisten kokemuksia arvioinnista ja sen menetelmistä englannin opinnoissa
Pollari, Pirjo (Helsingin yliopisto, 2020)Opiskelija-arvioinnilla on merkittävä asema kaikkialla koulumaailmassa, niin myös suomalaisessa lukiossa. Vaikutusvaltaisesta roolistaan huolimatta arviointia ja sen käytännön toteutusta lukiossa tai lukion kieltenopetuksessa ... -
Onko etäkoulu mahdollinen?
Mertala, Pekka (Suomen kouluhistoriallinen seura, 2022)Tässä katsauksessa kysyn ”onko etäkoulu mahdollinen?” Haen kysymykseen vastauksia kommentoivan narratiivisen kirjallisuuskatsauksen keinoin. Tavoitteenani on tehdä näkyväksi sitä, mitä kaikkea koulu on – ei arvostella ... -
Oppimista tukeva arviointi kieltenopetuksessa
Mäkipää, Toni; Hilden, Raili; Huhta, Ari (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2023)Monipuolisen arvioinnin merkitys korostuu opetussuunnitelman perusteissa (Opetushallitus 2014, 2019) sekä perusopetus- (1998/628) ja lukiolaissa (2018/714). Toisin sanoen arvioinnin ei tule koostua pelkästään kokeista ja ... -
Kielenoppimista tukeva arviointi
Mäkipää, Toni; Hilden, Raili; Huhta, Ari (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2023)Monipuolisen arvioinnin merkitys korostuu opetussuunnitelman perusteissa (Opetushallitus 2014, 2019) sekä perusopetus- (1998/628) ja lukiolaissa (2018/714). Toisin sanoen arvioinnin ei tule koostua pelkästään kokeista ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.