Heliumin painejakautuma ioniohjaimen suuttimen ja skimmerin välisessä tilavuudessa
Authors
Date
1989Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
Slavov, Mikael (2021)Asiakkaan tulkinta hänen saamastaan arvosta on useissa eri metodeilla ja eri aikaan toteutetuissa tutkimuksissa todettu olevan kaikista tärkein ja kattavin ennustava tekijä, joka vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen. Vastaavasti ... -
Lapsen hyvinvoinnin tukeminen ja edistäminen kodin ja koulun välisessä yhteistyössä
Widell, Niina-Maria (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia vanhempien kokemuksia siitä millaisena lapsen hyvinvoinnin tukeminen ja edistäminen tulee keskeisesti esiin kodin ja koulun yhteistyössä. Tutkimuksen aineisto kerättiin ... -
Teknologia ihmisen ja koiran välisessä kommunikaatiossa: mahdollisuudet ja haasteet
Helin, Elina (2013)Helin, Elina Teknologia ihmisen ja koiran välisessä kommunikaatiossa: mahdollisuudet ja haasteet Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2013, 26 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Kuparinen, Liisa Tässä ... -
Sosiaalisen median rooli kuluttajan ja brändin välisessä suhteessa
Brandstack, Taina (2020)Sosiaalinen media on muokannut kuluttajan ja brändin välistä vuorovaikutusta. Sosiaalisella medialla on nykyään merkittävä rooli brändien markkinoinnissa, ja kuluttajilla on mahdollisuus seurata brändejä sosiaalisen median ... -
Jaettujen tavoitteiden viestintä kansalaisjärjestöjen välisessä yhteistyössä
Uotila, Laura (2015)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten organisaatioiden välisessä yhteistyössä viestinnän keinoin luodaan ja jaetaan yhteistyön tavoitteita sekä miten yhteistyössä tehtävää työtä tuetaan tavoiteviestinnän ...