Yrityksen ja asiakkaan välinen vuorovaikutus verkkopalvelun näkökulmasta : tarkastelua yrityksen asiakasviestinnän kannalta
Authors
Date
2006Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sosiaalityöntekijän ja asiakkaan välinen suhde psykososiaalisessa sosiaalityössä
Hänninen, Inga-Elina (2024)Sosiaalityö perustuu työntekijän ja asiakkaan väliseen vuorovaikutuksessa rakentuvaan suhteeseen. Suhteen muodostumiseen vaikuttavat vuorovaikutuksen lisäksi yhteiskuntaan, instituutioon ja sosiaalityön asiantuntijuuteen ... -
Kulutusvalinta ja holistinen liikuntanautinto : liikunnan merkityksiä kuntokeitaassa
Metsäranta, Outi (2004) -
Tukea Varjomaailmasta : ammatillinen ja vertaistuki lapsille ja nuorille suunnatun verkkopalvelun julkisella foorumilla
Hänninen, Annika (2015)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ja jäsentää verkossa tehtävää sosiaalityötä verkkovuorovaikutuksen ja sosiaalisen tuen näkökulmista. Tutkimuksessa kysytään, millaista vuorovaikutus on verkossa ja miten sen avulla ... -
Asiakkaan itsemääräämisoikeus asumispalvelun arjessa : toimintatutkimus asiakkaan itsemääräämisoikeudesta henkilökunnan näkökulmasta
Pönkä, Sari (2017)Tutkimus toteutettiin tehostettua ja ohjattua palveluasumista tuottavassa sosiaalipalvelujen yksikössä. Tavoitteena toimintatutkimuksellisessa lähestymistavassa oli löytää ne keinot, joilla voidaan tukea asiakkaiden ... -
Yrityksen maine, yritysbrändi, kuluttajan brändiuskollisuus ja yrityksen yhteiskuntavastuu finanssialalla
Narumo, Ronja (2021)Tänä päivänä finanssialan murros koettelee yrityksiä niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Kun toimialaa muokkaavat jatkuvasti useat tekijät, kuten digitalisaatio ja uudet kilpailijat alalla, on yrityksen syytä selvittää ...