Yrityksen ja asiakkaan välinen vuorovaikutus verkkopalvelun näkökulmasta : tarkastelua yrityksen asiakasviestinnän kannalta
Tekijät
Päivämäärä
2006Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sosiaalityöntekijän ja asiakkaan välinen suhde psykososiaalisessa sosiaalityössä
Hänninen, Inga-Elina (2024)Sosiaalityö perustuu työntekijän ja asiakkaan väliseen vuorovaikutuksessa rakentuvaan suhteeseen. Suhteen muodostumiseen vaikuttavat vuorovaikutuksen lisäksi yhteiskuntaan, instituutioon ja sosiaalityön asiantuntijuuteen ... -
Kulutusvalinta ja holistinen liikuntanautinto : liikunnan merkityksiä kuntokeitaassa
Metsäranta, Outi (2004) -
Tukea Varjomaailmasta : ammatillinen ja vertaistuki lapsille ja nuorille suunnatun verkkopalvelun julkisella foorumilla
Hänninen, Annika (2015)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ja jäsentää verkossa tehtävää sosiaalityötä verkkovuorovaikutuksen ja sosiaalisen tuen näkökulmista. Tutkimuksessa kysytään, millaista vuorovaikutus on verkossa ja miten sen avulla ... -
Asiakkaan itsemääräämisoikeus asumispalvelun arjessa : toimintatutkimus asiakkaan itsemääräämisoikeudesta henkilökunnan näkökulmasta
Pönkä, Sari (2017)Tutkimus toteutettiin tehostettua ja ohjattua palveluasumista tuottavassa sosiaalipalvelujen yksikössä. Tavoitteena toimintatutkimuksellisessa lähestymistavassa oli löytää ne keinot, joilla voidaan tukea asiakkaiden ... -
Yrityksen maine, yritysbrändi, kuluttajan brändiuskollisuus ja yrityksen yhteiskuntavastuu finanssialalla
Narumo, Ronja (2021)Tänä päivänä finanssialan murros koettelee yrityksiä niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Kun toimialaa muokkaavat jatkuvasti useat tekijät, kuten digitalisaatio ja uudet kilpailijat alalla, on yrityksen syytä selvittää ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.