N-ulotteisten kontingenssitaulujen yleinen teoria ja suurimman uskottavuuden estimointi
Authors
Date
1975Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Blogien uskottavuuden vaikutus kuluttajien asenteisiin suosittelua ja brandia kohtaan
Oksanen, Tytti (2016)Blogit ovat nykyään olennainen markkinointikanava ja osa kuluttajien ostoprosessia, sillä monet kuluttajat lukevat arvosteluja tuotteista ja palveluista blogeista ennen osto-päätöksen tekemistä. Blogit sisältävät kasvavassa ... -
”Sisältö on aina se ykkönen” : uutistenlukijan persoonavetoisuus osana uskottavuuden muodostumista
Paasonen, Ida (2021)Tässä tutkielmassa pyrin lisäämään tietämystä siitä, miten uutistenlukijan persoonallisuus vaikuttaa hänen uskottavuuteensa. Tarkoituksena oli tuoda esille, millä eri tavoin uutisankkurin persoonallisuus voi ilmetä niin ... -
Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan
Toivonen, Hanna (2012)Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia tavallisten ihmisten käyttöä mainoksen suosittelijoina, tavallisen ihmisen uskottavuutta suosittelijana ja uskottavuuden vaikutusta asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan. Aikaisempaa ... -
Somevaikuttajien uskottavuuden rakentuminen julkisyhteisön toteuttamassa terveyskampanjassa
Nurmi, Ilona (2023)Tuotesuosittelujen lisäksi somevaikuttajat ovat viime vuosien aikana alkaneet hyödyntää suuren seuraajamäärän tarjoamaa kattavuutta sekä seuraajien kanssa muodostettua vuorovaikutussuhdetta yhteiskunnallisten asioiden ...