POLKU 2.0 -hankkeen viestinnän yhteenveto
Tässä yhteenvedossa kuvaillaan POLKU 2.0 -hankkeen viestintätoimenpiteitä, joilla pyrittiin herättämään hankkeen kohderyhmien kiinnostus osallistua Polkukartta-koulutuksiin ja lisäämään tietoisuutta kestävyysteemoista. Hankkeen varsinaista kohderyhmää olivat keskisuomalaiset yrittäjät, työntekijät, opiskelijat ja työttömät työnhakijat, sekä keskisuomalaiset opinto- ja uraohjaajat. Yrityskohderyhmän osalta hankkeessa pyrittiin saamaan 10–20 % osallistuvista yrityksistä mukaan Saarijärven–Viitasaaren seudulta. Hankkeessa tehtiin aktiivista ja monipuolista viestintää moninaisten kohderyhmien tavoittamiseksi koko Keski-Suomessa. Tätä varten budjetoitiin jo hakemusvaiheessa ostopalveluvaroja tiedotus- ja markkinointikustannuksiin, kuten sosiaalisen median markkinointiin, mainontaan ja informaatiovideoon sekä hankkeen verkkosivujen ja visuaalisen ilmeen luomiseen.
Publisher
Jyväskylän YliopistoISBN
978-951-39-9810-3ISSN Search the Publication Forum
2737-0046Metadata
Show full item recordCollections
- JYU Reports [39]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Suomen peruskoulun päättövaiheessa olevien nuorten yhteiskunnalliset tiedot, taidot, käsitykset, asenteet ja toiminta 28 maan kansainvälisessä vertailussa : tulosten yhteenveto
Suutarinen, Sakari (Koulutuksen tutkimuslaitos, Jyväskylän yliopisto, 2001) -
Tutkimus tehostaa suojelutoimia : yhteenveto Puutteellisesti tunnettujen ja uhanalaisten metsälajien tutkimusohjelman vaikuttavuudesta
Kuusela, Saija; Anttila, Susanna; Halme, Panu; Juslén, Aino (Suomen Metsätieteellinen Seura, 2017) -
"Enemmän kuin pelkkä projekti" : Supporting Immigrants in Higher Education in Finland : SIMHE-UniPID -pilottihankkeen yhteenveto
Häkkinen, Marita; Käyhkö, Katinka; Bogdanoff, Minna (The Finnish University Partenership for International Development (UniPID), University of Jyväskylä, 2017) -
Juho Rissasen taiteen suomalaisuus 1800-luvun lopulta 1920-luvun alkuvuosiin : yhteenveto
Simpanen, Marjo-Riitta (1998)