Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorJyrkkänen, Helmi
dc.contributor.authorNikkanen, Meri
dc.date.accessioned2023-10-30T13:43:35Z
dc.date.available2023-10-30T13:43:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-951-39-9810-3
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91059
dc.description.abstractTässä yhteenvedossa kuvaillaan POLKU 2.0 -hankkeen viestintätoimenpiteitä, joilla pyrittiin herättämään hankkeen kohderyhmien kiinnostus osallistua Polkukartta-koulutuksiin ja lisäämään tietoisuutta kestävyysteemoista. Hankkeen varsinaista kohderyhmää olivat keskisuomalaiset yrittäjät, työntekijät, opiskelijat ja työttömät työnhakijat, sekä keskisuomalaiset opinto- ja uraohjaajat. Yrityskohderyhmän osalta hankkeessa pyrittiin saamaan 10–20 % osallistuvista yrityksistä mukaan Saarijärven–Viitasaaren seudulta. Hankkeessa tehtiin aktiivista ja monipuolista viestintää moninaisten kohderyhmien tavoittamiseksi koko Keski-Suomessa. Tätä varten budjetoitiin jo hakemusvaiheessa ostopalveluvaroja tiedotus- ja markkinointikustannuksiin, kuten sosiaalisen median markkinointiin, mainontaan ja informaatiovideoon sekä hankkeen verkkosivujen ja visuaalisen ilmeen luomiseen.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherJyväskylän Yliopisto
dc.relation.ispartofseriesJYU Reports
dc.rightsCC BY 4.0
dc.titlePOLKU 2.0 -hankkeen viestinnän yhteenveto
dc.typebook
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-9810-3
dc.identifier.doi10.17011/jyureports/2023/30
dc.relation.issn2737-0046
dc.relation.numberinseries30
dc.rights.copyright© 2023 Kirjoittajat ja Jyväskylän yliopisto
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

  • JYU Reports [39]
    Raporttisarja, jossa julkaistaan hankkeiden väli- ja loppuraportteja sekä muita yliopistoon liittyviä julkaisuja.

Näytä suppeat kuvailutiedot

CC BY 4.0
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on CC BY 4.0