Why to buy virtual goods in first-person-shooter games : a customer value perspective
Authors
Date
2014Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
An Ethical Perspective on Loot Box Purchasing : Examining Psychosocial Antecedents and the Association with Indebtedness
Nyrhinen, Jussi; Sirola, Anu; Frank, Lauri; Nuckols, Julia; Wilska, Terhi-Anna (University of Maribor, 2023)Loot boxes are popular random reward mechanisms in digital games, attracting players to invest real money to enhance their gaming experiences. Loot boxes share striking similarities to gambling and might contribute to one’s ... -
The effects of user interface type on player immersion in first-person shooter games
Lehmusjoki, Joonas (2017)Videopelien vaikutuksia pelaajien käyttäytymiseen on tutkittu laajasti, kuten myös niitä tekijöitä jotka vaikuttavat pelaajien tyytyväisyyteen ja kiinnostukseen videopelejä kohtaan. Tästä huolimatta on puutetta julkisesti ... -
Bottien havaitseminen massiivisissa verkkoroolipeleissä pelaajahahmon käytösanalyysin avulla
Kahilainen, Niko (2019)Monessa massiivisessa verkkoroolipelissä on ongelmana pelaamisen automatisointi eli niin kutsuttu bottaaminen. Bottaaminen aiheuttaa pelissä lukuisia ongelmia, kuten inflaatiota pelin taloudessa ja oikeiden pelaajien ... -
Elektronisen urheilun suosion kasvu
Pehkonen, Jere (2018)Elektroninen urheilu on kasvanut suosituksi viihdemuodoksi erityisesti nuorten miesten keskuudessa. Ammattilaispelaajia seuraa yhä enemmän katsojia sekä turnauksissa että niiden ulkopuolella, ja suuret rahamäärät takaavat ... -
Pelaajien kokemuksia salaisella sopimuksella huijaamisesta verkkopeleissä
Malmström, Tom (2020)Salaisella sopimuksella huijaaminen on ongelma verkkopeleissä. Sen kohteena ovat välittömästi toiset pelaajat ja välillisesti pelien oikeudenmukaisuudesta vastaavat pelipalveluntarjoajat. Huijaamiskäyttäytymisen määrittelyssä ...