Graafisten käyttöliittymien kehittimet
Päivämäärä
1997Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Graafisten seikkailupelien käyttöliittymien kehitys
Koskela, Jukka (2016)Videopelit ovat viime vuosina nousseet suuren yleisön tietoisuuteen, mistä etenkin täällä Suomessa on kiittäminen kotimaisten pelifirmojen menestystari-noita. Yksi tekijä videopelien suosion takana on niiden kyky tuottaa ... -
Graafisten käyttöliittymien testaus ja testausviitekehykset
Honka, Jere (2017)Testiautomaation toteuttaminen on tärkeä vaihe ohjelmistokehityksessä. Sen hankaluus ja ajanvienti vaihtelevat paljon riippuen testaustyökalujen- ja viitekehyksen valinnasta. Erityisen hankalaa on toimivan testiautomaation ... -
Ikä muuttujana graafisten käyttöliittymien suunnittelussa
Kimpimäki, Pyry (2024)Käyttöliittymä on käyttäjän ja järjestelmän välinen rajapinta. Digitaalisten järjestelmien tapauksessa tämä on useimmiten erillinen järjestelmä, jonka kautta käyttäjä hallitsee ohjelmistoa, ja käyttää sen toimintoja. Yksi ... -
Graafisten käyttöliittymien suunnittelu ja arviointi
Juntunen, Marikki (1995) -
Graafisten käyttöliittymien ohjelmointi
Mattila, Erkki (1993)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.