Graafisten käyttöliittymien ohjelmointi
Tekijät
Päivämäärä
1993Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Graafisten käyttöliittymien suunnittelu ja arviointi
Juntunen, Marikki (1995) -
Ikä muuttujana graafisten käyttöliittymien suunnittelussa
Kimpimäki, Pyry (2024)Käyttöliittymä on käyttäjän ja järjestelmän välinen rajapinta. Digitaalisten järjestelmien tapauksessa tämä on useimmiten erillinen järjestelmä, jonka kautta käyttäjä hallitsee ohjelmistoa, ja käyttää sen toimintoja. Yksi ... -
Graafisten seikkailupelien käyttöliittymien kehitys
Koskela, Jukka (2016)Videopelit ovat viime vuosina nousseet suuren yleisön tietoisuuteen, mistä etenkin täällä Suomessa on kiittäminen kotimaisten pelifirmojen menestystari-noita. Yksi tekijä videopelien suosion takana on niiden kyky tuottaa ... -
Graafisten käyttöliittymien testaus ja testausviitekehykset
Honka, Jere (2017)Testiautomaation toteuttaminen on tärkeä vaihe ohjelmistokehityksessä. Sen hankaluus ja ajanvienti vaihtelevat paljon riippuen testaustyökalujen- ja viitekehyksen valinnasta. Erityisen hankalaa on toimivan testiautomaation ... -
Graafisten käyttöliittymien visuaalinen suunnittelu ja sen vaikutus käyttäjäkokemukseen
Lilja, Atte (2022)Graafiset käyttöliittymät ovat olleet useimpien ohjelmistojen standardeina jo useita vuosikymmeniä. Teknologian käytön kasvaessa räjähdysmäisesti ei enää riittänyt, että asiantuntijat ja suunnittelijat tekivät käyttöliittymät, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.