Mainejärjestelmät elektronisten kauppapaikkojen toiminnassa
Authors
Date
2006Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Käyttöliittymäsuunnittelun keinot ensiluottamuksen rakentamiseen verkkokauppaympäristössä
Koivisto, Kalle (2021)Kaupankäynnin siirtyessä yhä enenevissä määrin verkkoon, yritysten on kohdattava täysin uusia haasteita hankkiakseen ja säilyttääkseen asiakkaitansa. Kuluttajien siirtyminen yrityksestä toiseen on helpompaa kuin koskaan ... -
Luottamuksen luominen verkkosivuilla
Kangas, Maria (2021)Tämä tutkielma käsittelee luottamusta verkkosivuilla, siihen liittyviä haasteita ja keinoja luotettavan verkkosivun rakentamista varten. Tutkielmassa keskitytään luottamukseen, verkkosivuilla piileviin uhkiin ja sivujen ... -
Kuluttajan luottamukseen vaikuttavat tekijät mobiilikaupankäynnissä
Närvänen, Milja (2023)Kuluttajan ja verkkokaupan välistä luottamusta pidetään suurimpana verkkokaupan kasvua rajoittavana tekijänä. Selkeä määritelmä luottamukselle on kuluttajan tapa vähentää riskiä. Verkkokaupoilla on monia eri tapoja vaikuttaa ... -
Forming trust between a consumer and an online store
Juutilainen, Jesse (2019)Trusting an online store is required for a consumer to make a purchase decision. This means they give an online vendor their information and money in exchange for an expectation of service or a product they may not get in ... -
Role of website quality on online trust in e-commerce context
Dhaugoda, Sabina (2021)Since the proliferation of electronic commerce (e-commerce) in the late nineties, an increasing number of customers are taking advantage of its benefits such as convenient online shopping, product/service search, price ...