Tietokantamallien ja loogisen tietokannan suunnittelumallien arviointikriteerit
Tekijät
Päivämäärä
1983Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
CASE-ohjelmistojen arviointi tietokannan suunnittelun näkökulmasta
Reunanen, Esa (1995) -
Käyttäytymisen ihanneoppilas? : käyttäytymisen arvioinnin perusteet Vantaan koulukohtaisissa opetussuunnitelmissa
Kuronen, Susanna (2018)Pro-gradu -tutkielmani tavoitteena oli selvittää vantaalaisten koulukohtaisten käyttäytymisen arvioinnin perusteiden sisällöt, yhteneväisyydet ja erot sekä millaisen käyttäytymisen ihanneoppilaan mallin ne luovat. Tutkimuksen ... -
Från slutbedömningskriterier till betyg : lärarnas erfarenheter och utmaningar när det gäller slutbedömning i B1-svenska
Sorajoki, Elisa (2020)Tutkielmassani selvitän opettajien kokemuksia B1-ruotsin päättöarvioinnista uuden opetussuunnitelman mukaan. Keskityn tutkimaan opettajien näkemyksiä päättöarviointikriteereistä, tavoista arvioida oppilaan osaamista ... -
Demystifying the Influential IS Legends of Positivism
Siponen, Mikko; Tsohou, Aggeliki (Association for Information Systems, 2018)Positivism has been used to establish a standard that Information Systems (IS) research must meet to be scientific. According to such positivistic beliefs in IS, scientific research should: 1) be generalizable, 2) focus ... -
How and Why ‘Theory’ Is Often Misunderstood in Information Systems Literature
Siponen, Mikko; Klaavuniemi, Tuula (Association for Information Systems, 2019)IS theory accounts have increased our understanding of scientific theories. However, many influential theory accounts in Information Systems (IS) are influenced by the Received View of scientific theory (RV), which flourished ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.