3D käyttöliittymät ja oppiminen
Authors
Date
2004Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Pilvilinnoja ja palomuureja - tulevaisuuden oppimisen ja työnteon tilat : F-SHAPE-projektin satoa
Häkkinen, Päivi; Viteli, Jarmo (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2014) -
Pelaa ja opi : räätälöityjä verkkopelejä ammatilliseen oppimiseen
Mannila, Birgitta; Hämäläinen, Raija; Oksanen, Kimmo (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2007)Yhä useammalle ammatillisen koulutuksen oppijalle erilaiset virtuaaliset toiminta- ja peliympäristöt ovat keskeinen osa arkipäivää. Työelämässä puolestaan on asioita, joiden etukäteisharjoittelu on vaikeaa, kallista ja ... -
WWW-oppimisympäristö oppilaan näkökulmasta : käyttöliittymän käytettävyyden arviointi
Junttila, Venla (2001) -
3D-pelit ja pelimekaniikat
Peltonen, Pinja (2020)Kandidaatintutkielman aiheena käsitellään 3D-peleissä ilmenevien pelimekaniikkojen kehittymistä kirjallisuuskatsauksen muodossa. 3D-pelien pelimaailmat mahdollistavat useita erilaisia mekaniikkoja verrattuna 2D-pelimaailmojen ... -
Harry Potter and Discrimination : a critical discourse analysis of the wizarding society in the Harry Potter and the Deathly Hallows book
Hirvonen, Paula (2021)Harry Potter -kirjasarja on valtaisa kansainvälinen ilmiö, joka kerää faneja vielä yli vuosikymmenen jälkeen sarjan viimeisen kirjan julkaisemisesta. Kirjoissa seurataan velhopoika Harryn kasvutarinaa ja käsitellään muun ...