Ohjelmistotuotteen käyttöönotto telepalvelualan suuryrityksessä
Tekijät
Päivämäärä
2005Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Intentiolähtöinen lähestymistapa käytettävyyttä koskevien vaatimusten määrittelyyn : kuluttajamarkkinoille suunnatun innovatiivisen ohjelmistotuotteen vuorovaikutussuunnittelu
Lamminen, Juha (University of Jyväskylä, 2012) -
Uuden ohjelmistotuotteen käytettävyyden mittaaminen osana käyttöönottoprosessia
Oivanen, Jaakko (2013) -
Asiakkuudenhallintajärjestelmän käyttöönoton kriittiset menestystekijät
Järvinen, Riku (2021)Asiakkaita ja asiakassuhteita koskevan tiedon merkitys on noussut keskeiseen asemaan yritysten toteuttaman liiketoiminnan menestymisen kannalta. Tästä johtuen asiakkuudenhallinnan ja sen toteuttamisen tukena käytettävien ... -
Haasteet asiakkuudenhallinnan ja sen järjestelmien käyttöönotossa
Palomäki, Janne (2023)Asiakkuudenhallinnasta ja sen järjestelmistä on tullut erittäin merkittävä osa yritysten liiketoimintaa. Asiakkuudenhallinta on koko organisaation laajuinen strategia kehittää asiakasliiketoimintaa, tuotteita ja palveluita. ... -
Vakuutusalan asiakkuudenhallinta ja asiakkuudenhallintajärjestelmän käyttöönotto
Huovila, Elias (2023)Laadukas asiakkuudenhallinta on olennainen tekijä yrityksen menestykseen. Se tukee useita liiketoiminnan osa-alueita, mahdollistaa kilpailuedun saavuttamisen suhteessa muihin yrityksiin ja auttaa vähentämään kustannuksia. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.