Electronic commerce : the framework and diffusion of electronic markets
Tekijät
Päivämäärä
1997Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Qualification requirements of SMEs in Internet-based electronic commerce : findings from Finland
Ovaskainen, Marko (University of Jyväskylä, 2010) -
Why did electronic B2B marketplaces fail? : case study of an agricultural commodity exchange
Luomakoski, Jari (University of Jyväskylä, 2012) -
A gap analysis of Internet-of-Things platforms
Mineraud, Julien; Mazhelis, Oleksiy; Su, Xiang; Tarkoma, Sasu (Elsevier BV, 2016)We are experiencing an abundance of Internet-of-Things (IoT) middleware solutions that provide connectivity for sensors and actuators to the Internet. To gain a widespread adoption, these middleware solutions, referred to ... -
Consumer behavior and marketing in the e-commerce of cosmetics
Ojanaho, Karoliina (2020)Verkkokaupan suosio on kasvanut kiihtyvästi useamman vuoden ajan. Kosmetiikan verkkokauppaa on tutkittu suppeasti aiemmissa tutkimuksissa, kuten myös sitä, miten asiakkaat saadaan ostamaan kosmetiikkaa verkkokaupan kautta. ... -
The emergence of mobile electronic commerce : [enabling technologies and usability issues]
O'Donoghue, Niall (1998)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.