Electronic commerce : the framework and diffusion of electronic markets
Tekijät
Päivämäärä
1997Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Qualification requirements of SMEs in Internet-based electronic commerce : findings from Finland
Ovaskainen, Marko (University of Jyväskylä, 2010) -
Why did electronic B2B marketplaces fail? : case study of an agricultural commodity exchange
Luomakoski, Jari (University of Jyväskylä, 2012) -
Applicability of B2B marketplaces in SME's global sourcing
Heiska, Selina (2003) -
Mobile marketing and its implementations
Latto, Joel (2014)Latto, Joel Mobile marketing and its implementations Jyväskylä: University of Jyväskylä, 2014, 33 p. Information Systems Science, Bachelor’s Thesis Supervisor: Salo, Markus Mobile devices have become increasingly ... -
Werbekommunikation im Wandel - Modernes Marketing in deutschen und finnischen Unternehmen
Hahn, Martin; Ylönen, Sabine (Lang Verlag, 2001)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.