Organisaatioiden välisten tietojärjestelmien vaikutukset yritysten väliseen kilpailuun
Authors
Date
1988Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yksittäisestä matkailuyrityksestä yritysten väliseen yhteistyöhön : aluekehityksen mahdollisuuksia etsimässä : case Peurungan matkailualue
Häkkinen, Reija (2010)Tässä tutkimuksessa tutkittiin Peurungan matkailuyritysten välistä yhteistyötä. Tutkimus on kvalitatiivinen tapaustutkimus. Tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita siitä, minkälaisena asiakasrajapinnassa toimivat yritykset ... -
Voimaharjoittelun vaikutukset keskimmäisen ja suoran reisilihaksen väliseen dynamiikkaan polven koukistus-ojennusliikkeessä
Havu, Marko (2014)Tässä tutkimuksessa tarkastellaan nopeuskoodatun magneettikuvauksen avulla voimaharjoittelun vaikutuksia nelipäisen reisilihaksen mekaniikkaan. Tutkimukseen osallistui 14 koehenkilöä, joista seitsemän voimaharjoitteli 20 ... -
7.–8.-luokkalaisten virheet geometriassa ja virheiden vaikutukset ryhmän väliseen dialogiin
Jokiaho, Hanna; Maaranen, Emma (2024)Tämän tutkielman tarkoituksena on antaa informaatiota siitä, millaisia ovat 7.–8.-luokkalaisten yleisimmät virheet geometriassa, ja miten muut oppilaat reagoivat vertaistensa tekemiin virheisiin. Tutkimustulosten on tarkoitus ... -
Suomalaisten yritysten ja kansalaisjärjestöjen odotuksia yhteiskuntavastuusta ja organisaatioiden välisistä yhteistyösuhteista
Alakärppä, Vesa (2022)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkittiin, mitä yleisesti aikaisemmissa tutkimuksissa monimutkaiseksi ja kiistanalaiseksi käsitteeksi luonnehdittu yhteiskuntavastuun käsite tarkoittaa tutkimukseen osallistuneille suomalaisille ... -
Sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten väliset brändiyhteistyöt : miksi, kenen kanssa ja miten yhteistyötä tehdään?
Toivanen, Petra (2018)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin, mitkä ovat sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten edustajien tavoitteet brändiyhteistyössä, millaisia valintaperusteita osapuolilla on toisilleen ja miten osapuolten brändiyhteist ...