Alkeishiukkasten ja niiden välisten vuorovaikutusten standardimalli
Tekijät
Päivämäärä
1990Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Työn ja vapaa-ajan välisten rajojen hallinnan ja työstä irrottautumisen yhteys työn psykologiseen tuottavuuteen koulupsykologeilla
Sarome, Päivi (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää työn ja vapaa-ajan välisten rajojen hallinnan sekä työstä irrottautumisen yhteyttä työn psykologiseen tuottavuuteen koulupsykologeilla. Aineistona oli keväällä 2014 toteutettu ... -
Verot, instituutiot ja kulttuuri: Tekijöitä maiden välisten varallisuuserojen takana?
Nieminen, Joel (2024)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli tutkia erilaisten verotukseen, instituutioihin, kulttuuriin ja preferensseihin liittyvien tekijöiden mahdollisia yhteyksiä kotitalouksien maakohtaisissa nettovarallisuuksissa ... -
Kulttuurien välisten erojen vaikutus suomen kielen oppimiseen ja opettamiseen
Grabowska, Marta (2015)Tarkastelen maisterintutkielmassani kulttuurien välisten erojen vaikutusta suomen kielen opettamiseen ja oppimiseen. Lähtökohtana tämän aiheen valintaan ovat omat kokemukseni opiskeluajasta Varsovan yliopistossa, jossa ... -
Opettajan ja oppilaan välisten ymmärryksen ongelmien ratkaiseminen kielellisesti epäsymmetrisissä vuorovaikutustilanteissa
Mört, Jenni (2016)Mört, Jenni. 2016. Opettajan ja oppilaan välisten ymmärryksen ongelmien ratkaiseminen kielellisesti epäsymmetrisissä vuorovaikutustilanteissa. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Kasvatustieteiden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.