Book Review: Julia Molinari (2022), What Makes Writing Academic: Rethinking Theory for Practice
Aarnikoivu, M. (2023). Book Review: Julia Molinari (2022), What Makes Writing Academic: Rethinking Theory for Practice. Learning and Teaching: the International Journal of Higher Education in the Social Sciences, 16(2), 122-124. https://www.berghahnjournals.com/view/journals/latiss/16/2/latiss160207.xml
Published in
Learning and Teaching: the International Journal of Higher Education in the Social SciencesAuthors
Date
2023Copyright
© 2023 the Authors
Publisher
Berghahn BooksISSN Search the Publication Forum
1755-2273
Original source
https://www.berghahnjournals.com/view/journals/latiss/16/2/latiss160207.xmlPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/184178276
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teacher as creator : Orchestrating the learning environment to promote learner development
Leontjev, Dmitri; deBoer, Mark (SAGE Publications, 2022)Sociocultural theory (SCT) is a powerful basis for exploring and guiding L2 (second/foreign language) learner development. For the most part, however, the focus of classroom SCT-L2 has been on single activities, for example, ... -
Book review: Family entrepreneurship: Rethinking the research agenda
Leppäaho, Tanja (Sage Publications, 2017) -
Luokanopettajaopiskelijat tekstien tuottajina yhden yliopistovuoden aikana
Torvelainen, Päivi; Tarnanen, Mirja; Aalto, Eija; Hankala, Mari; Kainulainen, Johanna (Tampereen yliopisto, 2021)Tässä artikkelissa tarkastellaan luokanopettajaopiskelijoiden (n=54) kuvauksia tekstien tuottamisesta heidän ensimmäisen yliopistovuotensa aikana. Tutkimusaineistona olivat opiskelijoiden vastaukset lomakekyselyyn heidän ... -
Kirja-arviot akateemisen kirjoittamisen lajina
Reuter, Martina; Harjunen, Hannele (Sukupuolentutkimuksen seura – Sällskapet för genusforskning ry, 2019) -
Tieteellisen kirjoittamisen opas
Mäntysaari, Mikko (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2003)