Arvion mekin ansaitsemme : kirja-arviot ja tieteellisen kirjoittamisen taito
Roitto, M., & Laine-Frigren, T. (2020). Arvion mekin ansaitsemme : kirja-arviot ja tieteellisen kirjoittamisen taito. Historiallinen aikakauskirja, 118(3), 356-360. https://www.historiallinenaikakauskirja.fi/wp-content/uploads/2020/09/HAik_3_2020_Vuoropuhelu.pdf
Published in
Historiallinen aikakauskirjaDate
2020Copyright
© 2020 Suomen historiallinen seura ry
Publisher
Suomen Historiallinen Seura; Historian Ystäväin LiittoISSN Search the Publication Forum
0018-2362
Original source
https://www.historiallinenaikakauskirja.fi/wp-content/uploads/2020/09/HAik_3_2020_Vuoropuhelu.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47385886
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tieteellisen kirjoittamisen opas
Mäntysaari, Mikko (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2003) -
Kirja-arviot akateemisen kirjoittamisen lajina
Reuter, Martina; Harjunen, Hannele (Sukupuolentutkimuksen seura – Sällskapet för genusforskning ry, 2019) -
Monitieteinen pienryhmätoiminta tieteellisen kirjoittamisen ulottuvuuksien avaajana
Rantala-Lehtola, Kati; Kuitunen, Heidi (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2021) -
Väitöskirjatutkijoiden tieteellisen kirjoittamisen osaaminen ja tuki suomalaisissa yliopistoissa
Aarnikoivu, Melina; Mertala, Pekka; Paldanius, Hilkka; Tuhkala, Ari (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2023)Tässä artikkelissa tarkastelemme, kuinka hyvin suomalaisissa yliopistoissa kirjoilla olevat väitöskirjatutkijat kokevat hallitsevansa tieteellisen kirjoittamisen ja millaista tukea siihen saadaan. Tutkimus toteutettiin ... -
Opiskelijoiden verkko-oppimisympäristössä antamat vertaispalautteet tarkastelussa : mitä opittavaa tieteellisen kirjoittamisen ohjaamiselle?
Tapola-Tuohikumpu, Sirpa; Uotinen, Sanna; Talamo, Auli; Nykopp, Minna (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2020)Jyväskylän yliopiston avoimessa yliopistossa on useamman vuoden ajan kehitetty vertaisarviointia ja sen ohjausta osana verkko-opetusta. Olemme jatkaneet vertaispalautetoiminnan kehittämistä tutkimalla, millaista opiskelijoiden ...