Suomiräpin ja suomalaisuuden moninaisuudesta
Westinen, E. (2023, 15.6.2023). Suomiräpin ja suomalaisuuden moninaisuudesta. Ilmiö. https://ilmiomedia.fi/artikkelit/suomirapin-moninaisuudesta/
Published in
IlmiöAuthors
Date
2023Copyright
© Kirjoittajat & Westermarck-seura, 2023
Rapmusiikki eri alalajeineen nauttii Suomessa tällä hetkellä suurta suosiota erityisesti nuorten keskuudessa. Entistä monimuotoisemmaksi muuttuva suomirap voi toimia avaimena erilaisiin kokemuksiin ja identiteetteihin sekä rakentaa ja välittää entistä rasisminvastaisempaa tulevaisuutta.
Publisher
Westermarck-seuraISSN Search the Publication Forum
2489-9402
Original source
https://ilmiomedia.fi/artikkelit/suomirapin-moninaisuudesta/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/183601177
Metadata
Show full item recordCollections
Related funder(s)
European CommissionFunding program(s)


The content of the publication reflects only the author’s view. The funder is not responsible for any use that may be made of the information it contains.
Additional information about funding
Parhaillaan hän työskentelee MUSICONNECT-projektissa, jossa tutkitaan musiikin roolia ja merkityksiä nuorten elämässä.License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Suomalaisuuden rakentuminen Riku Rantalan kolumneissa
Perenkari, Ira (2017)Tutkielmassa tarkastellaan suomalaisuuden rakentumista Riku Rantalan matkailukolumneissa vuodelta 2016. Tavoitteena on selvittää, millaisia representaatioita kolumneissa luodaan suomalaisista ja suomalaisesta yhteiskunnasta ... -
Aalto International : vaatebrändin suomalaisuuden representaatiot
Sirviö, Anna (2021)Tutkielmassa tarkastellaan Pariisissa suosiota saanutta suomalaista vaatebrändiä nimeltään AALTO International, sen sukujuuria ja sitä, miten suomalaisuus ilmenee brändin vaatteissa ja designissa. -
”Maitoa puhtaimmasta suomalaisesta luonnosta” : suomalaisuuden diskurssit Valio Oy:n mainosvideoissa
Ora, Maria (2023)Tässä tutkimuksessa selvitetään, millaisia suomalaisuuden diskursseja Valio Oy:n mainosvideoissa esiintyy ja millaista kuvaa mainokset rakentavat suomalaisuudesta. Tutkimuksen lähtökohtana on ajatus siitä, että suomalaisena ... -
Suomalaisuuden representaatiot Lidl Suomi Ky:n ”Epäilevä Tuomas” -mainoksissa
Huotari, Lyydia (2018)Medioituvassa maailmassamme yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa miljoonia katsojia. Mainosten tehtä- vänä on vaikuttaa katsojiin ja kuluttajiin, joten mainoksilla on valtaa. Televisiomainokset syntyvät ympäröivän ... -
Ruotsalainen ja suomalainen, mutta ei koskaan venäläinen : Suomen ja suomalaisuuden rakentaminen 1900-luvun alkupuolen tietokirjoissa
Räihä, Antti; Karonen, Petri (Pohjois-Suomen Historiallinen Yhdistys, 2016)