Aalto International : vaatebrändin suomalaisuuden representaatiot
Authors
Date
2021Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Tutkielmassa tarkastellaan Pariisissa suosiota saanutta suomalaista vaatebrändiä nimeltään AALTO International, sen sukujuuria ja sitä, miten suomalaisuus ilmenee brändin vaatteissa ja designissa.
Metadata
Show full item recordCollections
- Kandidaatintutkielmat [4764]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Suomalaisuuden representaatiot Lidl Suomi Ky:n ”Epäilevä Tuomas” -mainoksissa
Huotari, Lyydia (2018)Medioituvassa maailmassamme yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa miljoonia katsojia. Mainosten tehtä- vänä on vaikuttaa katsojiin ja kuluttajiin, joten mainoksilla on valtaa. Televisiomainokset syntyvät ympäröivän ... -
”Maitoa puhtaimmasta suomalaisesta luonnosta” : suomalaisuuden diskurssit Valio Oy:n mainosvideoissa
Ora, Maria (2023)Tässä tutkimuksessa selvitetään, millaisia suomalaisuuden diskursseja Valio Oy:n mainosvideoissa esiintyy ja millaista kuvaa mainokset rakentavat suomalaisuudesta. Tutkimuksen lähtökohtana on ajatus siitä, että suomalaisena ... -
Suomalaisuuden rakentuminen Riku Rantalan kolumneissa
Perenkari, Ira (2017)Tutkielmassa tarkastellaan suomalaisuuden rakentumista Riku Rantalan matkailukolumneissa vuodelta 2016. Tavoitteena on selvittää, millaisia representaatioita kolumneissa luodaan suomalaisista ja suomalaisesta yhteiskunnasta ... -
Suomiräpin ja suomalaisuuden moninaisuudesta
Westinen, Elina (Westermarck-seura, 2023)Rapmusiikki eri alalajeineen nauttii Suomessa tällä hetkellä suurta suosiota erityisesti nuorten keskuudessa. Entistä monimuotoisemmaksi muuttuva suomirap voi toimia avaimena erilaisiin kokemuksiin ja identiteetteihin sekä ...