Joensuun yliopiston avoin yliopisto pohjoiskarjalaisena vaikuttajana
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Liikemerkki viestinä : fenomenologinen ja semioottinen tapaustutkimus Helsingin yliopiston liikemerkistä
Kovero, Tapio (2011)Tutkimus tarkastelee Helsingin yliopiston liikemerkkiä fenomenologisin tavoin ja semioottisia viestejä tulkiten. Siinä käydään läpi liikemerkin synty ja sen välittämän viestin kehitys kahden uudistuksen kautta. Työssä ... -
Competition and competitive actions in the hotel industry in Finland
Malmström, Silja (2020)Tässä Pro gradu tutkielmassa tarkastellaan kilpailua Suomen hotellitoimialalla. Tavoitteena on paljastaa Suomessa toimivien hotelliyritysen käyttämät kilpailutoimet (competitive actions) ja tutkia kuinka kansainvälisten ... -
Narrative Start-up Identity Construction as Strategic Communication
Ala-Kortesmaa, Sanna; Laapotti, Tomi; Mikkola, Leena (Routledge, 2022)In this qualitative case study, positioning itself within the social constructionist approach, we aimed to investigate and interpret identity narration and organizational identity in strategic external and internal ... -
Digitalisaation luomat mahdollisuudet : ohjelmistoyritysten näkemyksiä tarvittavista kyvykkyyksistä
Koski, Tommi (2017)Tutkimuksessa selvitettiin, mitä digitalisaatio-ilmiöllä tarkoitetaan ja minkälaisia kyvykkyyksiä organisaatiot tarvitsevat siinä menestyäkseen. Tutkimuksen lähtökohtana ja tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia erilaisia ... -
Ulkoisten kilpailutekijöiden vaikutus case-yrityksen kilpailukykyyn
Hänninen, Sarah (2021)Kandidaatin tutkielmassa on analysoitu kaupan alalla toimivan yrityksen ulkoista kilpailuympäristöä. Tutkielmassa on selvitetty, miten ulkoinen kilpailuympäristö huomioidaan case-yrityksen päätöksenteossa ja miten se ...