Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorTammelin-Laine, Taina
dc.contributor.editorMutta, Maarit
dc.contributor.editorLintunen, Pekka
dc.contributor.editorIvaska, Ilmari
dc.contributor.editorPeltonen, Pauliina
dc.date.accessioned2023-04-19T11:28:34Z
dc.date.available2023-04-19T11:28:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationTammelin-Laine, T. (2014). Orastavan kirjoitustaidon kehittyminen ja arvioinnin haasteet. In M. Mutta, P. Lintunen, I. Ivaska, & P. Peltonen (Eds.), <i>Tulevaisuuden kielenkäyttäjä = Language users of tomorrow</i> (pp. 49-70). Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys. Suomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja, 72. <a href="https://journal.fi/afinlavk/article/view/60055" target="_blank">https://journal.fi/afinlavk/article/view/60055</a>
dc.identifier.otherCONVID_23985787
dc.identifier.otherTUTKAID_63699
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86451
dc.description.abstractThe Finnish application of the language pro+ ciency scales of the Common European Framework of Reference for languages (CEFR) is used as the base of evaluation in the integration training at all levels, even in the language and literacy training of nonliterate adults. For this purpose the most notable shortcoming of this application is the lack of descriptions below the level A1.1, implicating that the learners below this level have no language skills. Nor are there other tools precise enough for the evaluation of emergent writing skills. Thus the aim of this article is to describe the features of emergent writing skills below A1.1. For this I report a longitudinal case study of one non-literate Finnish learner.en
dc.format.extent195
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherSuomen soveltavan kielitieteen yhdistys
dc.relation.ispartofTulevaisuuden kielenkäyttäjä = Language users of tomorrow
dc.relation.ispartofseriesSuomen soveltavan kielitieteen yhdistyksen julkaisuja
dc.relation.urihttps://journal.fi/afinlavk/article/view/60055
dc.rightsIn Copyright
dc.titleOrastavan kirjoitustaidon kehittyminen ja arvioinnin haasteet
dc.typebookPart
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202304192570
dc.contributor.laitosKieli- ja viestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Language and Communication Studiesen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.relation.isbn978-951-9388-60-1
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange49-70
dc.relation.issn0781-0318
dc.type.versionacceptedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittajat & Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2014
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysoarviointi
dc.subject.ysotapaustutkimus
dc.subject.ysokirjoitustaito
dc.subject.ysolukutaidottomuus
dc.subject.ysopitkittäistutkimus
dc.subject.ysomaahanmuuttajat
dc.subject.ysokielitaito
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p7413
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10982
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p11408
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p26824
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p14610
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p6165
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5797
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright