"Koska oli extrasuperkivaa" - 3.-4.-luokkalaisten hitaiden lukijoiden kokemuksia lukuteatterista
Junttila, E., Ronimus, M. & Hautala, J. 2021. ”Koska oli extrasuperkivaa” - 3.-4.-luokkalaisten hitaiden lukijoiden kokemuksia lukuteatterista”, In M. Laakso, A. Nylund, A. Kautto, L. Kanto, & A.-K. Tolonen (Eds.), Kieli, leikki ja pelillisyys : Puheen ja kielen tutkimuksen päivät 25.-26.3.2021 (pp. 27-41). Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys ry. Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistyksen julkaisuja, 53.
https://www.puhejakieli.fi/sites/puhejakieli.fi/files/kielileikkijapelillisyys2021open.pdf
Published in
Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistyksen julkaisujaDate
2021Publisher
Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistysISSN Search the Publication Forum
1458-7580Keywords
Original source
https://www.puhejakieli.fi/sites/puhejakieli.fi/files/kielileikkijapelillisyys2021open.pdfMetadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
2.- 6. luokkalaisten kokemuksia Lukumummi ja -vaari -toiminnasta
Karvonen, Mea (2014)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia kokemuksia 2. – 6. luokkalaisilla on ollut Niilo Mäki Instituutin Lukumummi ja -vaari –toiminnasta. Tutkimuksen aineisto kerättiin yksilöhaastatteluina ja aineisto ... -
Kilot kuriin vedellä ja näkkileivällä : 9-luokkalaisten tyttöjen käsityksiä ja kokemuksia laihduttamisesta ja painonhallinnasta
Hotti-Heikkinen, Sirkku; Sekki, Sanna (2003) -
Tulevaisuuden osaajat : Pisa 2000 Suomessa
Sulkunen, Sari; Kupari, Pekka; Törnroos, Jukka; Reinikainen, Pasi; Malin, Antero; Leino, Kaisa; Linnakylä, Pirjo; Välijärvi, Jouni (Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, 2002) -
Nuoret osaajat : PISA 2003 -tutkimuksen ensituloksia
Unknown author (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Antrokų ir jų tėvų įsitikinimų apie lietuvių kalbos mokymąsi ryšiai su lietuvių kalbos pasiekimais
Baranauskaitė, Emilė; Raižienė, Saulė; Šilinskas, Gintautas (Vytautas Magnus University, 2023)Acquiring basic literacy skills is a crucial educational objective in elementary school. Studies have shown that as early as elementary school, children’s literacy skills are determined not by cognitive factors, but also ...