Magis : maaginen seikkailu : opettajan työkirja
Keinonen, K., Kotamäki-Viinikka, S., Lappalainen, R., & Lappalainen, A.-L. (2021). Magis : maaginen seikkailu : opettajan työkirja. MIELI Pohjanmaan mielenterveys ry. https://www.mielenterveysseurat.fi/valo/wp-content/uploads/sites/54/2022/02/Magis_Opettajan_tyo%CC%88kirja_3101.pdf
Tekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 MIELI Pohjanmaan mielenterveys ry
Magis-mobiilipelin tavoitteena on hyödyntää tarinallisen pelin maailmaa hyvinvointitaitojen tukemisessa.
Pelin kehittämistyössä on keskitytty erityisesti huolehtimaan pelin soveltuvuudesta kouluympäristöön. Opas
kuvaa tiiviissä muodossa Magis-pelin taustalla olevat keskeiset periaatteeta ja esittää valmiin suunnitelman
pelin peluuttamiseen kokonaisen luokan kanssa. Pelin kehityksen parissa on työskennellyt monitieteellinen
työryhmä koostuen psykollgian, mielenterveystyön, kasvatusalan ja pelinkehittämisen ammattilaisia.
Julkaisija
MIELI Pohjanmaan mielenterveys ryISBN
978-952-6968-0-7Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.mielenterveysseurat.fi/valo/wp-content/uploads/sites/54/2022/02/Magis_Opettajan_tyo%CC%88kirja_3101.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/172663863
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisätietoja rahoituksesta
Hyvä olla koulussa -hankeLisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Magis : maaginen seikkailu : tehtävävihko
Keinonen, Katariina; Kotamäki-Viinikka, Susanna; Lappalainen, Raimo; Lappalainen, Anna-Lotta (MIELI Pohjanmaan mielenterveys ry, 2021) -
Cultural adaptation, content, and protocol of a feasibility study of school-based “Let’s learn about emotions” intervention for Finnish primary school children
Sourander, A.; Ishikawa, S.; Ståhlberg, T.; Kishida, K.; Mori, Y.; Matsubara, K.; Zhang, X.; Hida, N.; Korpilahti-Leino, T.; Ristkari, T.; Torii, S.; Gilbert, S.; Hinkka-Yli-Salomäki, S.; Savolainen, H.; Närhi, V. (Frontiers Media SA, 2024)Introduction: Emotional awareness and emotion regulation are crucial for cognitive and socio-emotional development in children. School-based interventions on socio-emotional skills have the potential to prevent these ... -
Reading Skills, Social Competence, and Physiological Stress in the First Grade
Jõgi, Anna-Liisa; Pakarinen, Eija; Tolvanen, Asko; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Springer Science and Business Media LLC, 2022)An awareness of school-related antecedents of children’s physiological stress at the beginning of school helps educators to prevent and mitigate children’s stress, the one of the major obstacles to their well-being and ... -
Magis – A magical adventure : Using a mobile game to deliver an ACT intervention for elementary schoolchildren in classroom settings
Keinonen, Katariina; Lappalainen, Päivi; Kotamäki-Viinikka, Susanna; Lappalainen, Raimo (Elsevier, 2023)Studies of the effects of the COVID-19 pandemic have shown that this health emergency has affected especially young people. Supporting the well-being of children is thus particularly urgent. However, the high prevalence ... -
Situational activity on children’s leadership behaviours
Wong, Janelle (2019)This qualitative research study aims to gain an insight into the leadership behaviours of children. Leadership development starts from young. Humans are social beings and we grew up gaining social skills interacting and ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.