Magis : maaginen seikkailu : tehtävävihko
Keinonen, K., Kotamäki-Viinikka, S., Lappalainen, R., & Lappalainen, A.-L. (2021). Magis : maaginen seikkailu : tehtävävihko. MIELI Pohjanmaan mielenterveys ry. https://www.mielenterveysseurat.fi/valo/wp-content/uploads/sites/54/2022/01/Magis_tehtavavihko.pdf
Tekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2022 MIELI Pohjanmaan mielenterveys ry.
Julkaisija
MIELI Pohjanmaan mielenterveys ryISBN
978-952-69868-6-9Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.mielenterveysseurat.fi/valo/wp-content/uploads/sites/54/2022/01/Magis_tehtavavihko.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/172664440
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisätietoja rahoituksesta
Hyvä olla koulussa -hankeLisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Magis : maaginen seikkailu : opettajan työkirja
Keinonen, Katariina; Kotamäki-Viinikka, Susanna; Lappalainen, Raimo; Lappalainen, Anna-Lotta (MIELI Pohjanmaan mielenterveys ry, 2021)Magis-mobiilipelin tavoitteena on hyödyntää tarinallisen pelin maailmaa hyvinvointitaitojen tukemisessa. Pelin kehittämistyössä on keskitytty erityisesti huolehtimaan pelin soveltuvuudesta kouluympäristöön. Opas kuvaa ... -
Cultural adaptation, content, and protocol of a feasibility study of school-based “Let’s learn about emotions” intervention for Finnish primary school children
Sourander, A.; Ishikawa, S.; Ståhlberg, T.; Kishida, K.; Mori, Y.; Matsubara, K.; Zhang, X.; Hida, N.; Korpilahti-Leino, T.; Ristkari, T.; Torii, S.; Gilbert, S.; Hinkka-Yli-Salomäki, S.; Savolainen, H.; Närhi, V. (Frontiers Media SA, 2024)Introduction: Emotional awareness and emotion regulation are crucial for cognitive and socio-emotional development in children. School-based interventions on socio-emotional skills have the potential to prevent these ... -
Reading Skills, Social Competence, and Physiological Stress in the First Grade
Jõgi, Anna-Liisa; Pakarinen, Eija; Tolvanen, Asko; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Springer Science and Business Media LLC, 2022)An awareness of school-related antecedents of children’s physiological stress at the beginning of school helps educators to prevent and mitigate children’s stress, the one of the major obstacles to their well-being and ... -
Magis – A magical adventure : Using a mobile game to deliver an ACT intervention for elementary schoolchildren in classroom settings
Keinonen, Katariina; Lappalainen, Päivi; Kotamäki-Viinikka, Susanna; Lappalainen, Raimo (Elsevier, 2023)Studies of the effects of the COVID-19 pandemic have shown that this health emergency has affected especially young people. Supporting the well-being of children is thus particularly urgent. However, the high prevalence ... -
Lasten sosiaalisemotionaalinen oppiminen varhaiskasvatuksessa
Neitola, Marita; Koivula, Merja (Turun yliopisto; Rinnalla-hanke; Opetushallitus, 2020)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.