Verkostostrategia ja kumppanuussuhteiden hallinta : käsiteanalyysi liiketoimintaympäristön muutoksesta ja verkostosuhteiden toimijoiden rooleista
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sustainability Strategy and Competitive Advantage : Case Study from the Construction Industry
Vilhomaa, Iris (2021)Lately, it has become more and more common for companies to be involved in finding solutions and implementing practices to concerning global public goods, such as pollution and climate change (Kaul et al. 1999, 2003). As ... -
Strategisen toimittajaverkon elinkaari toimijoiden kokemana
Koivunen, Anne (2017)Tämä työ kuvaa yhden strategisen toimittajaverkoston 20 vuoden pituisen elinkaaren sekä kärkiyrityksen (verkoston perustaja) että neljän toimittajayrityksen näkökulmasta. Tavoitteena on ymmärtää verkoston elinkaarta, sen ... -
Viestintäjohtajien näkemyksiä strategisesta viestinnästä ja sen rooleista
Ström, Emilia (2019)Tämän pro gradu –tutkielman tavoitteena on laadullisesti tutkia viestintäjohtajien näkemyksiä strategisesta viestinnästä. Lisäksi tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa lisätietoa strategisen viestinnän rooleista ja ... -
Streaming wars : competitive dynamics in the online video streaming industry
Rajala, Janne; Korhonen, Aleksi (2020)Digitalisaation ja teknologinen kehitys on muuttanut maailmaa viime vuosikymmenien aikana. Muutokset ovat vaikuttaneet kuluttajakäyttäytymiseen sekä luonut uusia, dynaamisempia markkinoita. Lopputuloksena kilpailu on ... -
Osallisuus strategiaan käytännössä ja sen hyödyntäminen kilpailuetuna suomalaisessa finanssialan organisaatiossa
Heino, Julius (2021)Tässä Pro gradu -tutkielmassa tutkin osallisuutta strategiaan suomalaisessa finanssialan organisaatiossa. Pääteemoja ovat osallisuuden kokemus eri organisaatiotasoilla sekä osallisuuden hyödyntäminen mahdollisena organisaation ...