Kasvatusta ilman kehyksiä
Heikkinen, H. L. T., Kaukko, M., Nikkola, T., & Saari, A. (2021). Kasvatusta ilman kehyksiä. Kasvatus, 52(4), 377-379. https://journal.fi/kasvatus/article/view/112368
Julkaistu sarjassa
KasvatusPäivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat, 2021
Julkaisija
Suomen kasvatustieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0022-927XAsiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/kasvatus/article/view/112368Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103873842
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sananlaskut kasvatuspuheessa - perinnettä, kasvatusta, indoktrinaatiota?
Granbom-Herranen, Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2008)Vanhemmilta ja isovanhemmilta omaksutut sananlaskut muistuvat mieleen aikuisenakin. Sananlaskuja tulkitaan ja käytetään sen mukaan, miten sananlasku on lapsuudessa ymmärretty. Kyse onkin useimmiten siitä, miten itse kukin ... -
Between context and comparability : Exploring new solutions for a familiar methodological challenge in qualitative comparative research
Kosmützky, Anna; Nokkala, Terhi; Diogo, Sara (Wiley-Blackwell, 2020)Finding the balance between adequately describing the uniqueness of the context of studied phenomena and maintaining sufficient common ground for comparability and analytical generalisation has widely been recognised as a ... -
Miten yksilöiden ja yhteisöjen oppiminen ja hyvinvointi rakentuvat ja millainen on kasvatustieteiden rooli niihin liittyvässä ymmärryksessä ja vaikuttamisessa?
Poikkeus, Anna-Maija; Alasuutari, Maarit (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021)Ajankohtaista - puheenvuoro. Kasvatustieteen päivät 25-26.11.2021 Jyväskylä: Oppiva ja hyvinvoiva yksilö ja yhteisö -
Koulun vuosiluokkajärjestelmä tiedonarkeologisena tutkimuskohteena
Majuri, Elina (2019)Koulua käyvien lasten ja varhaisnuorten luokittelu järjestysnumeroituihin luokkiin on vuosisatoja vanha, itsestään selvä käytäntö. Sitä ei ole juurikaan kasvatustieteellisessä tutkimuksessa problematisoitu. Tässä tutkielmassa ... -
Finland : Success Through Equity : The Trajectories in PISA Performance
Ahonen, Arto K. (Springer, 2021)The Finnish education system has gone through an exciting developmental path from a follower into a role model. Also on the two-decade history of PISA studies, Finland’s performance has provided years of glory as of the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.