Oikea-aikainen ja opiskelijan tarpeista nouseva tuki työuran alkuvaiheessa siivittää pitkälle
Meriläinen, M., & Piispanen, M. (2022, 23.5.2022). Oikea-aikainen ja opiskelijan tarpeista nouseva tuki työuran alkuvaiheessa siivittää pitkälle. Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksen uutisia. https://www.chydenius.fi/fi/kasvatustieteet/ajankohtaista/oikea-aikainen-ja-opiskelijan-tarpeista-nouseva-tuki-auttaa-tyouran-alkuvaiheessa
Published in
Kokkolan yliopistokeskus Chydeniuksen uutisiaDate
2022Copyright
© Kirjoittajat, 2022
Publisher
Jyväskylän yliopisto
Original source
https://www.chydenius.fi/fi/kasvatustieteet/ajankohtaista/oikea-aikainen-ja-opiskelijan-tarpeista-nouseva-tuki-auttaa-tyouran-alkuvaiheessaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/159480167
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yliopistokoulutettujen urapääoman yhteys sisäisiin ja ulkoisiin uratavoitteisiin työuran alkuvaiheessa
Puputti, Jemina (2023)Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastelen yliopistokoulutettujen urapääoman eri sisällöllisten ulottuvuuksien eli inhimillisen, sosiaalisen ja psykologisen pääoman yhteyttä sisäisiin ja ulkoisiin uratavoitteisiin työuran ... -
Luokanopettajien kokemat haasteet ja koettu tuki työuran alussa
Vuorio, Anna; Latva-Mäenpää, Laura (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia mahdollisia haasteita vastavalmistuneet luokanopettajat ovat kokeneet työuran alussa sekä millaista perehdytystä ja tukea vastavalmistuneet luokanopettajat kokivat ... -
Tätä mää oon halunnu tehdä aina : pitkän työuran tehneiden luokanopettajien kokemuksia työssä jaksamisesta
Kaarna, Jussi; Rahja, Satu (2012) -
How accurate are teachers and support specialists when judging students' literacy skills? Special educational service as an external factor influencing judgements
Juhkam, Maris; Soodla, Piret; Aro, Mikko (Wiley, 2022)The aim of the study was to examine the accuracy of Estonian teachers' and support specialists' judgements of students' spelling skills and reading fluency and to investigate the provision of special education services to ...