dc.contributor.author | Naukkarinen, Aimo | |
dc.date.accessioned | 2022-10-26T06:49:37Z | |
dc.date.available | 2022-10-26T06:49:37Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Naukkarinen, A. (2022, 7.10.2022). Perusopetuksen ongelmat ovat merkki inkluusion suuresta tarpeesta. <i>JYUnity</i>. <a href="https://jyunity.fi/ajattelijat/perusopetuksen-ongelmat-ovat-merkki-inkluusion-suuresta-tarpeesta/" target="_blank">https://jyunity.fi/ajattelijat/perusopetuksen-ongelmat-ovat-merkki-inkluusion-suuresta-tarpeesta/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_159140831 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83695 | |
dc.description.abstract | Inkluusio on ihmisen elämänkulun kattavaa oppimisen ja osallistumisen esteiden poistamista. Peruskoulussa inkluusio tukee kaikkien oppilaiden oppimista ja osallistumista yhdessä. Opitaan kohtaamaan toisia ja vaikuttamaan ympäristöön sekä soveltamaan tätä taitotietoa myöhemmin elämässä. Koko kouluyhteisön hyvinvoinnista pidetään huolta, kirjoittaa lehtori Aimo Naukkarinen. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | JYUnity | |
dc.relation.uri | https://jyunity.fi/ajattelijat/perusopetuksen-ongelmat-ovat-merkki-inkluusion-suuresta-tarpeesta/ | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Perusopetuksen ongelmat ovat merkki inkluusion suuresta tarpeesta | |
dc.type | newspaper article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202210265004 | |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Education | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_998f | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.issn | 2736-8637 | |
dc.relation.volume | 7.10.2022 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittaja, 2022 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | contributionToPeriodical | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | perusopetus | |
dc.subject.yso | koulut | |
dc.subject.yso | inkluusio | |
dc.subject.yso | osallistuminen | |
dc.subject.yso | tasa-arvo | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p19327 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p386 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p10727 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2399 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.type.okm | E1 | |