Opening the black box of editors’ work
Paananen, M., & Pitkänen, H. (2022). Opening the black box of editors’ work. Nordic Journal of Studies in Educational Policy, 8(2), 85-88. https://doi.org/10.1080/20020317.2022.2116850
Julkaistu sarjassa
Nordic Journal of Studies in Educational PolicyPäivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© 2022 the Authors
Julkaisija
Taylor & FrancisISSN Hae Julkaisufoorumista
2002-0317Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/155875021
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Transparency of peer review : a semi-structured interview study with chief editors from social sciences and humanities
Karhulahti, Veli-Matti; Backe, Hans-Joachim (BioMed Central, 2021)Background Open peer review practices are increasing in medicine and life sciences, but in social sciences and humanities (SSH) they are still rare. We aimed to map out how editors of respected SSH journals perceive open ... -
Hankala AI : tekoälystä Sukupuolentutkimus–Genusforskning-lehdessä
Alasuutari, Varpu; Karhu, Sanna; Kosonen, Heidi (Sukupuolentutkimuksen seura : Sällskapet för genusforskning ry, 2024) -
Yhteiskunnallisen vuorovaikuttamisen ja tutkimustulosten läpinäkyvyyden ristiaallokossa
Maliranta, Mika; Saari, Juho; Tukiainen, Janne (Valtiotieteellinen yhdistys, 2023) -
Vertaisarvioimalla joukkoistettua tiedettä
Impola, Petteri; Raippalinna, Liia-Maria (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry; Jyväskylän Historiallinen Yhdistys ry, 2024) -
Kaksi vuosikymmentä vertaisarvioituja tutkimusartikkeleita
Itkonen, Hannu; Kokkonen, Jouko (Liikuntatieteellinen seura, 2019)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.