Opening the black box of editors’ work
Paananen, M., & Pitkänen, H. (2022). Opening the black box of editors’ work. Nordic Journal of Studies in Educational Policy, 8(2), 85-88. https://doi.org/10.1080/20020317.2022.2116850
Published in
Nordic Journal of Studies in Educational PolicyDate
2022Copyright
© 2022 the Authors
Publisher
Taylor & FrancisISSN Search the Publication Forum
2002-0317Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/155875021
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Transparency of peer review : a semi-structured interview study with chief editors from social sciences and humanities
Karhulahti, Veli-Matti; Backe, Hans-Joachim (BioMed Central, 2021)Background Open peer review practices are increasing in medicine and life sciences, but in social sciences and humanities (SSH) they are still rare. We aimed to map out how editors of respected SSH journals perceive open ... -
Hankala AI : tekoälystä Sukupuolentutkimus–Genusforskning-lehdessä
Alasuutari, Varpu; Karhu, Sanna; Kosonen, Heidi (Sukupuolentutkimuksen seura : Sällskapet för genusforskning ry, 2024) -
Yhteiskunnallisen vuorovaikuttamisen ja tutkimustulosten läpinäkyvyyden ristiaallokossa
Maliranta, Mika; Saari, Juho; Tukiainen, Janne (Valtiotieteellinen yhdistys, 2023) -
Vertaisarvioimalla joukkoistettua tiedettä
Impola, Petteri; Raippalinna, Liia-Maria (Historian ja etnologian laitoksen tutkijat ry; Jyväskylän Historiallinen Yhdistys ry, 2024) -
Kaksi vuosikymmentä vertaisarvioituja tutkimusartikkeleita
Itkonen, Hannu; Kokkonen, Jouko (Liikuntatieteellinen seura, 2019)