dc.contributor.advisor | Arvio, Ville | |
dc.contributor.author | Avikainen, Erika | |
dc.date.accessioned | 2022-08-22T05:37:43Z | |
dc.date.available | 2022-08-22T05:37:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82741 | |
dc.description.abstract | Tutkielma kokoaa yhteen tuloksia, joita on saatu käänteisen oppimisen sovelluksista peruskoulussa ja lukiossa. Tutkielma on toteutettu kirjallisuuskatsauksena. Tarkastelussa on painotettu opetusteknologian hyödyntämistä. Tarkasteltavia näkökulmia ovat käänteisen oppimisen vaikutus oppimistuloksiin ja vaikutus oppijoiden kokemuksiin oppimisprosessissa. Tutkielmassa ilmeni, että käänteisellä oppimisella on positiivinen vaikutus sekä oppimistuloksiin että oppijoiden kokemuksiin oppimisesta. Lisäksi on kerätty yhteen suosituksia käänteisen opetuksen toteutuksille. | fi |
dc.description.abstract | This study aims to compose results from studies regarding flipped learning in elementary and secondary education emphasis being on the educational technology used. The study has been conducted as a literature review. The focus is on the effects of flipped learning on the learning achievement and the learning experience. The study concluded that flipped learning approach has a positive impact on both learning achievement and on the experience of the learning process. Also recommendations have been provided based on the results. | en |
dc.format.extent | 21 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.subject.other | käänteinen oppiminen | |
dc.title | Käänteinen oppiminen ja teknologiset apuvälineet peruskoulun yläluokkien ja lukion matematiikan opetuksessa | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202208224280 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Koulutusteknologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Koulutusteknologia | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.contributor.oppiainekoodi | 601 | |
dc.subject.yso | lukio | |
dc.subject.yso | yläkoulu | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.subject.yso | käänteinen opetus | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.subject.yso | oppilaat | |
dc.subject.yso | matematiikka | |
dc.subject.yso | opetusteknologia | |
dc.subject.yso | oppimistulokset | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | yhteisöllinen oppiminen | |