Show simple item record

dc.contributor.advisorArvio, Ville
dc.contributor.authorAvikainen, Erika
dc.date.accessioned2022-08-22T05:37:43Z
dc.date.available2022-08-22T05:37:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82741
dc.description.abstractTutkielma kokoaa yhteen tuloksia, joita on saatu käänteisen oppimisen sovelluksista peruskoulussa ja lukiossa. Tutkielma on toteutettu kirjallisuuskatsauksena. Tarkastelussa on painotettu opetusteknologian hyödyntämistä. Tarkasteltavia näkökulmia ovat käänteisen oppimisen vaikutus oppimistuloksiin ja vaikutus oppijoiden kokemuksiin oppimisprosessissa. Tutkielmassa ilmeni, että käänteisellä oppimisella on positiivinen vaikutus sekä oppimistuloksiin että oppijoiden kokemuksiin oppimisesta. Lisäksi on kerätty yhteen suosituksia käänteisen opetuksen toteutuksille.fi
dc.description.abstractThis study aims to compose results from studies regarding flipped learning in elementary and secondary education emphasis being on the educational technology used. The study has been conducted as a literature review. The focus is on the effects of flipped learning on the learning achievement and the learning experience. The study concluded that flipped learning approach has a positive impact on both learning achievement and on the experience of the learning process. Also recommendations have been provided based on the results.en
dc.format.extent21
dc.language.isofi
dc.subject.otherkäänteinen oppiminen
dc.titleKäänteinen oppiminen ja teknologiset apuvälineet peruskoulun yläluokkien ja lukion matematiikan opetuksessa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202208224280
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineKoulutusteknologiafi
dc.contributor.oppiaineKoulutusteknologiaen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysolukio
dc.subject.ysoyläkoulu
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysoopetus
dc.subject.ysokäänteinen opetus
dc.subject.ysoopetusmenetelmät
dc.subject.ysooppilaat
dc.subject.ysomatematiikka
dc.subject.ysoopetusteknologia
dc.subject.ysooppimistulokset
dc.subject.ysooppimisympäristö
dc.subject.ysoyhteisöllinen oppiminen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record