Ytimessä-hanke testaa ja kehittää yhteisöllisen lukemisen muotoja
Aerila, J.-A., Kauppinen, M., Niinistö, E.-M., & Sario, S. (2019). Ytimessä-hanke testaa ja kehittää yhteisöllisen lukemisen muotoja. In E.-M. Niinistö, J.-A. Aerila, S. Sario, & M. Kauppinen (Eds.), Ytimessä : kirja kaiken oppimisen keskiöön (pp. 21-32). Turun yliopisto / Rauman normaalikoulu.
Päivämäärä
2019Tekijänoikeudet
© 2019 Kirjoittajat ja kuvien oikeuksien omistajat
Julkaisija
Turun yliopisto / Rauman normaalikouluEmojulkaisun ISBN
978-951-29-7871-7Kuuluu julkaisuun
Ytimessä : kirja kaiken oppimisen keskiöönJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47596824
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ytimessä : kirja kaiken oppimisen keskiöön
Niinistö, Eeva-Maija; Aerila, Juli-Anna; Sario, Suvi; Kauppinen, Merja (Turun yliopisto / Rauman normaalikoulu, 2019)”Ytimessä – Kirja kaiken oppimisen keskiöön” on teos, jonka kirjoittamiseen on osallistunut useita pitkään opetusalalla toimineita opettajia, kasvatusalan tutkijoita, koulukirjastonhoitajia ja muita lasten lukemisesta ... -
Lukemisen linjaukset : lukutaito ja sen opetus perusopetuksen äidinkielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelmissa
Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
Kielitietoinen kirjallisuuskasvatus
Kauppinen, Merja; Aerila, Juli-Anna (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2020)Esittelemme artikkelissamme fiktiivisten tekstien mahdollisuuksia kielitietoisessa kirjallisuuskasvatuksessa. Kokeilumme pohjautuvat IKI-TARU-hankkeeseen, jonka tavoitteena on kehittää kirjallisuuslähtöistä kielenopetusta ... -
”Mitä pitäisi kehittää ja miten?” : lukiolaisten kokemuksia arvioinnista ja sen menetelmistä englannin opinnoissa
Pollari, Pirjo (Helsingin yliopisto, 2020)Opiskelija-arvioinnilla on merkittävä asema kaikkialla koulumaailmassa, niin myös suomalaisessa lukiossa. Vaikutusvaltaisesta roolistaan huolimatta arviointia ja sen käytännön toteutusta lukiossa tai lukion kieltenopetuksessa ... -
"en ole hyvä kirjoittaja mutta osaan kirjoittaa ihan hyvin" : kirjoittamiseen liittyvät tunnekokemukset perusopetuksen päättävillä oppilailla
Kollanen, Soile; Kauppinen, Merja (Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2020)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.