Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorJuutinen, Sanna
dc.contributor.authorKinkela, Gabi
dc.date.accessioned2022-05-20T06:36:41Z
dc.date.available2022-05-20T06:36:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81184
dc.description.abstractTässä kandidaatintutkielmassa selvitetään mitä kaikkia tilastotieteellisiä menetelmiä tai tekoälyä voidaan käyttää pelikehityksessä mahdollisimman tyydyttävän pelikokemuksen luomiseen pelaajalle. Tutkimustulokset osoittivat menetelmien olevan hyödyllisiä apukeinoja pelien parantamiseen pelikehityksen kannaltafi
dc.description.abstractThis thesis studies how gamedevelopers can create the most satisfying experience for players using statistical methods or artificial intelligence as tools in game development. According to the research results, statistical methods are shown to be useful tools in game developmenten
dc.format.extent19
dc.language.isofi
dc.rightsIn Copyrighten
dc.titleTilastotieteelliset menetelmät pelikehityksessä
dc.typebachelor thesis
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202205202816
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_7a1f
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationbachelorThesis
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysotekoäly
dc.subject.ysotietokonepelit
dc.subject.ysoalgoritmit
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright