University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Fysiikkamoottorit pelikehityksessä

Thumbnail
View/Open
2.1Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Lehto, Jyri
Date
2012
Discipline
TietotekniikkaMathematical Information Technology

 
Tutkielmassa tarkastellaan fysiikkamoottoreiden toimintaa XNAkehyksessä. Konstruktiivisessa osassa toteutetaan adapterikirjasto, joka mahdollistaa fysiikkamoottoreiden nopean ja sujuvan vaihdon ja testaamisen.
Keywords
fysiikka fysiikkakirjasto fysiikkamoottori Jypeli pelikehys pelikirjasto pelimoottori tietokonepelit XNA kehys
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201210012554

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23424]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • HTML5 monialustaisessa pelikehityksessä : kaksiulotteiset minipelit Phaser-pelimoottorilla 

    Partanen, Petri (2015)
    Mobiililaitteiden yleistyessä videopelien pelaamiseen on tarve pelien helpommalle kehitykselle ja levitykselle kasvanut. HTML5 on avoin web-standardi, joka mahdollistaa monialustaisen multimediasisällön näyttämisen suoraan ...
  • Virtuaalitodellisuuden uusi nousu : Oculus Rift -sovelluskehityksen työkalut 

    Kurkinen, Jani (2015)
    Virtuaalitodellisuudesta ennustetaan seuraavaa suurta ilmiötä ICT-alalla. Monet suuret teknologia-alan yritykset ovat tuomassa virtuaalitodellisuuden mahdollistavia tuotteita markkinoille lähivuosien aikana. Tämä tutkielma ...
  • Videopelien historia ja pelinkehitys : 2D-pelimoottoreiden vertailu 

    Ylönen, Jani (2014)
    Videopelien historia alkoi 1940-luvun lopulta ja on 2010-luvulla nopeimmin kasvava viihdeteollisuuden ala, niin Suomessa kuin maailmanlaajuisestikin. Tekniikan kehittymisen myötä myös pelit ja niiden kehittäminen ovat ...
  • Skriptikielen toteutus pelimoottoriin 

    Paananen, Henrik (2012)
    Tämä tutkimus esittää yksinkertaisen skriptikielen SimpScript. Kielen tarkoituksena on toimia pelien skriptikielenä. Jotta SimpScriptin voitiin todeta soveltuvaksi pelinkehitykseen, suoritettiin sen ja muutaman yleisesti ...
  • Video programmes as learning tools : teaching the gas laws and behaviour of gases in Finnish and Canadian senior high schools 

    Puukari, Sauli (University of Jyväskylä, 2003)
     
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre