Minne digi-tie vie kielikoulutuksessa?
Vaarala, H., & Kilpeläinen, E. (2022). Minne digi-tie vie kielikoulutuksessa?. Kieli, koulutus ja yhteiskunta, 13(3). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2022/minne-digi-tie-vie-kielikoulutuksessa
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskuntaDate
2022Copyright
© Kirjoittajat, 2022
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
Original source
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2022/minne-digi-tie-vie-kielikoulutuksessaPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/119022964
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Changes in Language Assessment Through the Lens of New Materialism
Huhta, Ari; Boivin, Nettie (Springer International Publishing, 2023)In this chapter, we analyze English tests that are part of two computerised assessment systems, the Finnish Matriculation Examination and the Danish National Tests. Language assessment is a fruitful field to explore from ... -
Kohti tulevaisuuden kielikoulutusta : kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti
Luukka, Minna-Riitta; Pöyhönen, Sari (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2007) -
Language Reserve. Now! Follow-up on Pyykkö’s Report Multilingualism into a strength (2017) : Summary in English
Vaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna; Kyckling, Erja; Karppinen, Susanne (Jyväskylän yliopisto, Soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2021) -
Kielivaranto. Nyt! : monikielisyys vahvuudeksi -selvityksen (2017) seuranta
Vaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna; Kyckling, Erja; Karppinen, Susanne (2021) -
Vor-und Nachteile der Digitalisierung bei der Arbeit von Sprachexpertinnen und –experten
Selkälä, Satu; Virtaluoto, Jenni (Vaasan yliopisto, 2020)While the future of work is discussed from many perspectives, discussions on how an individual's own work tasks are changing are relatively rare (Dufva et al. 2017). This article builds on our alumni study (Selkälä, Tahkokorpi ...