Vuorovaikutus pelaajayhteisöissä
Siitonen, M. (2022). Vuorovaikutus pelaajayhteisöissä. In U. Friman, J. Arjoranta, J. Kinnunen, K. Heljakka, & J. Stenros (Eds.), Pelit kulttuurina (pp. 111-128). Vastapaino.
Tekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© Vastapaino, 2022
Julkaisija
VastapainoEmojulkaisun ISBN
978-951-768-972-4Kuuluu julkaisuun
Pelit kulttuurinaAsiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/118984895
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Suomen AkatemiaRahoitusohjelmat(t)
Huippuyksikkörahoitus, SALisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Social interaction in online multiplayer communities
Siitonen, Marko (University of Jyväskylä, 2007)Verkkopelit synnyttävät pysyviä vuorovaikutussuhteita Monen pelaajan verkkopelit tyypillisesti joko rohkaisevat pelaajien välistä vuorovaikutusta tai suorastaan vaativat sitä. Pelissä etenemisen vaatimuksena saattaa olla ... -
Palveluiden myynti videopelialalla ja sen vaikutus alan liiketoimintamalleihin
Siltakorpi, Jukka (2018)Tutkielmassa selvitetään, millä tavoin videopelien tarjoamien palveluna vaikuttaa videopelialla toimivien yritysten liiketoimintamalleihin. Samalla kerrotaan, mitä Games as a Service (GaaS), eli pelien tarjoaminen palveluna, ... -
The unknown player : accommodation behaviour in real-time strategy gaming communities
Müller-Braune, Frederic (2018)Playing computer games is a hobby shared by many people of different national and cultural backgrounds worldwide. Therefore, it fits well as a testing ground for intercultural communication theory. This qualitative study ... -
Mitä pelit merkitsevät?
Arjoranta, Jonne (Vastapaino, 2022) -
Challenge types in gaming validation of video game challenge inventory (CHA)
Vahlo, Jukka; Karhulahti, Veli-Matti (Elsevier, 2020)Challenge is a key motivation for videogame play. But what kind of challenge types videogames include, and which of them players prefer? This article answers the above questions by developing and validating Videogame ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.