Lisää liikettä koulupäivään ja sen yhteyteen : katse kohti vähän liikkuvien oppilaiden, viihtyvyyden ja henkilökunnan tukemista
Haapala, H. (2018). Lisää liikettä koulupäivään ja sen yhteyteen : katse kohti vähän liikkuvien oppilaiden, viihtyvyyden ja henkilökunnan tukemista. Liikunta ja tiede, 55(1), 4-8. https://www.lts.fi/media/liikunta-tiede-lehden-artikkelit/1_2018/lt_1-18_4-8_lowres.pdf
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© 2018 Liikuntatieteellinen seura
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.lts.fi/media/liikunta-tiede-lehden-artikkelit/1_2018/lt_1-18_4-8_lowres.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27942193
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3164]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sedentary Patterns and Sit-to-Stand Transitions in Open Learning Spaces and Conventional Classrooms among Primary School Students
Hartikainen, Jani; Haapala, Eero A.; Sääkslahti, Arja; Poikkeus, Anna-Maija; Finni, Taija (MDPI AG, 2022)Educational reforms worldwide have resulted in schools increasingly incorporating open and flexible classroom designs that may provide possibilities to reduce sedentary behavior among students during lessons. Cross-sectional ... -
Classroom-based physical activity and teachers’ instructions on students’ movement in conventional classrooms and open learning spaces
Hartikainen, Jani; Haapala, Eero A.; Poikkeus, Anna-Maija; Sääkslahti, Arja; Laukkanen, Arto; Gao, Ying; Finni, Taija (Springer, 2023)As a result of educational reforms in many countries, including Finland, new or renovated comprehensive schools have increasingly begun to incorporate open and flexible designs and principles. Multipurpose and adaptable ... -
Lisää liikuntaa koulupäivään
Sundell, Petra (2014)TIIVISTELMÄ Petra Sundell (2014). Lisää liikuntaa koulupäivään. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto, Liikuntapedagogiikan pro gradu –tutkielma, 60 s., 2 liitettä. Kouluikäisten lasten ja nuorten päivittäinen ... -
Students' physical activity, physical education enjoyment, and motivational determinants through a three-year school-initiated program
Gråstén, Arto (University of Jyväskylä, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.