Nyrkit turpeessa : Turveinfo-mainoskampanja ja sen aiheuttama kohu yhteiskunnallisena dialogina
Arjoranta, J., Hirsjärvi, I., Kovala, U., Ruotsalainen, M., & Saresma, T. (2018). Nyrkit turpeessa : Turveinfo-mainoskampanja ja sen aiheuttama kohu yhteiskunnallisena dialogina. Suo, 69(1), 1-4.
Published in
SuoDate
2018Discipline
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingCopyright
© Suoseura — Finnish Peatland Society
Publisher
SuoseuraISSN Search the Publication Forum
0039-5471Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28686341
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The Role of Social Media Influencers in Public Health Communication : Case COVID-19 Pandemic
Pöyry, Essi; Reinikainen, Hanna; Luoma-Aho, Vilma (Routledge, 2022)During public health crises, public organizations face a variety of strategic communication challenges, and the outbreak of the COVID-19 pandemic in 2020 is an extreme example. In Finland, the Prime Minister’s Office ... -
Somevaikuttajat koronaviestinnässä : Faktaa koronasta -kampanjan analyysia
Reinikainen, Hanna; Pöyry, Essi (Westermarck-seura, 2021)Somevaikuttajat kutsuttiin mukaan valtioneuvoston koronaviestintään keväällä 2020. Vaikuttajien somepostausten ja seuraajien kommenttien analysointi kielii siitä, että Suomessa elettiin vielä pandemian alkutaipaleella ... -
Social marketing : doing well by doing good? a look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland
Lahtinen, Emmi (2010)This study examined social marketing and related dimensions by looking at case campaigns of three Finnish organizations of the public, business and civic sector. Marketing on these sectors is about behavioral influence, ... -
Taiteen edistämiskeskuksen kampanja "Reilun taiteen manifesti" kuvataiteilijapolitiikan konteksteissa
Joentausta, Peppilotta (2022)Kandidaatintutkielmani aiheena on Taiteen edistämiskeskuksen vuodesta 2020 ylläpitämä kampanja ”Reilun taiteen manifesti”, joka pyrkii vaikuttamaan reilumpiin palkkiokäytänteisiin taidealoilla. Tutkimuskysymykseni ovat: ... -
Awaking the motivation for change : relationships between physical fitness, physical activity and psychosocial factors among men in the Adventures of Joe Finn Campaign
Kaasalainen, Karoliina (University of Jyväskylä, 2017)This thesis examined how physical fitness is associated with self-reported physical activity (PA), eating habits and psychosocial factors among Finnish men who engaged in the Adventures of Joe Finn Campaign. The thesis ...