Somevaikuttajat koronaviestinnässä : Faktaa koronasta -kampanjan analyysia
Reinikainen, H., & Pöyry, E. (2021, 9.12.2021). Somevaikuttajat koronaviestinnässä : Faktaa koronasta -kampanjan analyysia. Ilmiö. https://ilmiomedia.fi/artikkelit/somevaikuttajat-koronaviestinnassa-faktaa-koronasta-kampanjan-analyysia/
Published in
IlmiöDate
2021Discipline
Viestinnän johtaminenApplied or integration/application scholarshipCorporate CommunicationApplied or integration/application scholarshipCopyright
© Kirjoittajat & Westermarck-seura, 2021
Somevaikuttajat kutsuttiin mukaan valtioneuvoston koronaviestintään keväällä 2020. Vaikuttajien somepostausten ja seuraajien kommenttien analysointi kielii siitä, että Suomessa elettiin vielä pandemian alkutaipaleella yhtenäisyyden aikaa.
Publisher
Westermarck-seuraISSN Search the Publication Forum
2489-9402Keywords
Original source
https://ilmiomedia.fi/artikkelit/somevaikuttajat-koronaviestinnassa-faktaa-koronasta-kampanjan-analyysia/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103821881
Metadata
Show full item recordCollections
- Kauppakorkeakoulu [1355]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The Role of Social Media Influencers in Public Health Communication : Case COVID-19 Pandemic
Pöyry, Essi; Reinikainen, Hanna; Luoma-Aho, Vilma (Routledge, 2022)During public health crises, public organizations face a variety of strategic communication challenges, and the outbreak of the COVID-19 pandemic in 2020 is an extreme example. In Finland, the Prime Minister’s Office ... -
Conquering the Liminal Space : Strategic Social Media Influencer Communication in the Finnish Public Sector During the COVID-19 Pandemic
Reinikainen, Hanna; Laaksonen, Salla-Maaria; Pöyry, Essi; Luoma-aho, Vilma (Routledge, 2023)Public sector organisations have traditionally used mass media and their own communication channels to communicate urgent matters to citizens. However, the COVID-19 pandemic has forced these organisations to look for new ... -
Nyrkit turpeessa : Turveinfo-mainoskampanja ja sen aiheuttama kohu yhteiskunnallisena dialogina
Arjoranta, Jonne; Hirsjärvi, Irma; Kovala, Urpo; Ruotsalainen, Maria; Saresma, Tuija (Suoseura, 2018) -
Yhdessä kohti entistä parempaa urheilumaailmaa : Älä riko urheilua -kampanjan Instagram-viestinnässä rakentuva yhteisö organisaatiomaisena toimijana
Nokelainen, Sanni (2023)Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli kuvata yhteisöä, joka rakentui Älä riko urheilua -kampanjaan liittyvässä Instagram-viestinnässä, ja tunnistaa viestinnästä organisaatiomaiselle toimijalle tyypillisiä ominaisuuksia. ... -
Brexit : Public Relations Campaign with Integrated Social Media Changed Political World
Spickett-Jones, J. Graham; Niininen, Outi (Routledge, 2023)Both the 2016 US election of President Trump and the outcome of the 2016 United Kingdom European Union Membership Referendum, in favour of the Vote Leave campaign, are frequently given as examples to illustrate the power ...