Uuspedagogiikka tulevaisuuden arviointia, oppimista ja yliopisto-opetusta määrittämässä?
Maunumäki, M. (2021). Uuspedagogiikka tulevaisuuden arviointia, oppimista ja yliopisto-opetusta määrittämässä?. Tiedepolitiikka, 46(3), 30-34. https://journal.fi/tiedepolitiikka/article/view/111152
Julkaistu sarjassa
TiedepolitiikkaTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© Edistyksellinen tiedeliitto, 2021
Julkaisija
Edistyksellinen tiedeliittoISSN Hae Julkaisufoorumista
0782-0674
Alkuperäislähde
https://journal.fi/tiedepolitiikka/article/view/111152Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103557327
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Avoin yliopisto [147]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kohti museoammattia : museologian opintoja ja opetusta Jyväskylän yliopistossa
Malmisalo-Lensu, Anne-Maija; Mäkinen, Minna (Suomen Kotiseutuliitto, 2022) -
Creative Work Flows for Learning : kontekstuaalis-pedagoginen oppimaisema oppimismotivaation herättäjänä
Meriläinen, Merja; Piispanen, Maarika (Centria-ammattikorkeakoulu, 2017) -
Kohti tulevaisuuden kielikoulutusta : kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti
Luukka, Minna-Riitta; Pöyhönen, Sari (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2007) -
Mikä meitä ohjaa? : artikkelikokoelma Jyväskylässä 5.-6.9.2005 järjestetystä korkeakoulutuksen tutkimuksen IX symposiumista
Aarrevaara, Timo; Herranen, Jatta; Korkeakoulutuksen tutkimuksen symposiumi (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006) -
Students at the core of English-medium instruction : research on the study paths of international master's degree students and the role of academic English and literacies
Konttinen, Miia (Jyväskylän yliopisto, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.