dc.contributor.author | Järvenpää, Hanna | |
dc.contributor.editor | Arjoranta, Jonne | |
dc.contributor.editor | Friman, Usva | |
dc.contributor.editor | Koskimaa, Raine | |
dc.contributor.editor | Mäyrä, Frans | |
dc.contributor.editor | Sotamaa, Olli | |
dc.contributor.editor | Suominen, Jaakko | |
dc.contributor.editor | Välisalo, Tanja | |
dc.date.accessioned | 2022-01-05T09:29:40Z | |
dc.date.available | 2022-01-05T09:29:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Järvenpää, H. (2021). Ambient Play : Larissa Hjorth & Ingrid Richardson. Ambient Play. Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, 2020.. In J. Arjoranta, U. Friman, R. Koskimaa, F. Mäyrä, O. Sotamaa, J. Suominen, & T. Välisalo (Eds.), <i>Pelitutkimuksen vuosikirja 2021</i> (pp. 113-115). Pelitutkimuksen seura. Pelitutkimuksen vuosikirja, 2021. <a href="https://pelitutkimus.journal.fi/article/view/112194" target="_blank">https://pelitutkimus.journal.fi/article/view/112194</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_103609452 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79235 | |
dc.format.extent | 140 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Pelitutkimuksen seura | |
dc.relation.ispartof | Pelitutkimuksen vuosikirja 2021 | |
dc.relation.ispartofseries | Pelitutkimuksen vuosikirja | |
dc.relation.uri | https://pelitutkimus.journal.fi/article/view/112194 | |
dc.rights | CC BY-NC-ND 4.0 | |
dc.subject.other | simulation games | |
dc.subject.other | learning | |
dc.subject.other | digital work | |
dc.subject.other | workli-fe skills | |
dc.subject.other | business knowledge | |
dc.title | Ambient Play : Larissa Hjorth & Ingrid Richardson. Ambient Play. Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, 2020. | |
dc.type | article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202201051014 | |
dc.contributor.laitos | Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Music, Art and Culture Studies | en |
dc.contributor.oppiaine | Nykykulttuurin tutkimus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö | fi |
dc.contributor.oppiaine | Contemporary Culture | en |
dc.contributor.oppiaine | School of Wellbeing | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_0640 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 113-115 | |
dc.relation.issn | 1798-355X | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2021 Hanna Järvenpää | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | kirja-arvostelut | |
dc.subject.yso | pelaaminen | |
dc.subject.yso | digitaaliset pelit | |
dc.subject.yso | mobiilipelit | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3537 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p14483 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p22353 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p15342 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.type.okm | B1 | |