Musiikki valtakunnallisessa peruskoulun opetussuunnitelmatyössä
Eerola, P.-S. (2011). Musiikki valtakunnallisessa peruskoulun opetussuunnitelmatyössä. Finnish Journal of Music Education, 14(1), 105-109. https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201702151629
Julkaistu sarjassa
Finnish Journal of Music EducationTekijät
Päivämäärä
2011Tekijänoikeudet
© Sibelius-akatemia, 2011
Raportoin seuraavassa opetusministerin asettaman peruskoulun tuntijakotyöryhmän viimeisintä opetussuunnitelmatyötä musiikinopetuksen osalta.
Julkaisija
Sibelius-akatemiaISSN Hae Julkaisufoorumista
1239-3908
Alkuperäislähde
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe201702151629Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/20979245
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ajatuksia peruskoulun musiikinopetuksesta sekä musiikin harrastamisesta 7. luokkalaisten oppilaiden näkökulmasta
Mäkelä, Artturi (2017)Tässä tutkimuksessa otin selvää peruskoulun 7. vuosiluokan oppilaiden ajatuksista peruskoulun musiikinopetukseen sekä musiikin harrastamiseen liittyen. Tulevana musiikkikasvattajana olen kiinnostunut lasten ja nuorten ... -
Osallistava sävellytysmenetelmä musiikinopetukseen : peruskoulun opetussuunnitelman 2014 tavoitteita ja oppimisen ydinmetaforia toteuttamassa
Huttunen, Taina (University of Jyväskylä, 2017)In my case study, I used two composing tasks to examine how the inclusive composing method (OSM) I have developed promotes the achievement of the aims of the new core curriculum for basic education 2014 and realises ... -
Musiikkikasvatusteknologian käyttö, merkitys ja käyttöön tarvittavat valmiudet peruskoulun musiikinopetuksessa
Broman, Helene; Veijonen, Sonja (2016)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää musiikkia opettavien opettajien ja teknologiapainotteisen ryhmän luokanopettajaopiskelijoiden musiikkikasvatusteknologisia valmiuksia ja miten musiikkikasvatusteknologiaa on käytetty ... -
Moniuskontoisuuden haasteet ja mahdollisuudet peruskoulun musiikinopetuksessa
Hiipakka, Jenna (2018)Tutkimukseni tarkoituksena on selvittää musiikinopettajien näkemyksiä ja kokemuksia moniuskontoisuuden haasteista ja mahdollisuuksista peruskoulun musiikinopetuksessa. Tarkastelun alla ovat musiikin erilaiset merkitykset, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.