dc.contributor.author | Rasanen, Heli | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T07:33:59Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T07:33:59Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:862978 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7844 | |
dc.format.extent | 113 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | staattinen oppilasarviointi | |
dc.subject.other | dynaaminen oppilasarviointi | |
dc.subject.other | tiedonkäsitys | |
dc.title | "Pystyttäis saamaan se oppiminen käyntiin." : luokanopettajien näkemyksiä päivittäisen oppilasarvioinnin mahdollisuuksista isossa ala-asteen luokassa | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2001862978 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Special Education | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 101 | |
dc.subject.yso | oppilasarviointi | |
dc.subject.yso | oppimiskäsitys | |
dc.subject.yso | sosiaaliset taidot | |
dc.subject.yso | integraatio | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |